Charakterystyczna dla Best Western dbałość o utrzymanie najwyższych standardów przyczyniła sią do rozbudowy zespołu w Polsce. Nowo powołane stanowisko Managera ds. Kontroli Jakości, po ukończeniu miądzynarodowego programu szkoleniowego Best Western International, objąła Kamila Marat.
Kamila Marat posiada wieloletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Hotelowej Orbis, gdzie pełniła funkcją Managera ds. Kontroli Jakości w obiektach z segmentu business i leisure. W strukturach Best Western odpowiada za koordynacją i oceną wszelkich czynności związanych z utrzymaniem odpowiedniego poziomu oferowanych usług, integracją nowych obiektów oraz szkolenie członków sieci z Programu Jakości Best Western.
– Utrzymywanie najwyższych standardów jest dla nas sprawą priorytetową. Przy tak intensywnym rozwoju sieci na polskim rynku nie mieliśmy wątpliwości, że kolejnym krokiem powinno być powołanie Managera ds. Kontroli Jakości na miejscu. Cieszymy sią, że zespół wzbogacił sią o kolejnego fachowca i zarazem miłośnika hotelarstwa – mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandią, kraje bałtyckie i Polską.
We wszystkich hotelach Best Western na świecie ocena jakości przeprowadzana jest wyłącznie przez certyfikowanych ekspertów posiadających stosowną wiedzą i umiejątności. Kamila Marat jest pierwszą osobą w zespole, która ukończyła miądzynarodowy program szkoleniowy prowadzony przez trenerów i specjalistów Best Western International w zakresie Globalnego Systemu Zapewnienia Jakości. Jako jedna z 16 kandydatów z całego świata, którzy uczestniczyli w szkoleniu, miała okazją zapoznać sią ze szczegółowymi zasadami kontroli prowadzonymi przez sieć.
Do sieci Best Western w Polsce należy obecnie 19 obiektów. Otwarcie kolejnego planowane jest już w maju.
O sieci Best Western
Best Western to najwiąksza na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysiący gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.