Podroże Wiadomości branżowe

Kampanie promocyjne w Rainbow Tours

Siódmego kwietnia Rainbow Tours rozpoczął nową kampanią pod nazwą "Kolorowe tygodnie". Każdy tydzień to inny kolor kojarzący sią z barwami danego kierunku. Na wybrane wczasy i wycieczki objazdowe obowiązują specjalne ceny oraz rabaty

Siódmego kwietnia Rainbow Tours rozpoczął nową kampanią pod nazwą “Kolorowe tygodnie”. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący sią z barwami danego kierunku. Na wybrane wczasy i wycieczki objazdowe obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 23 procent.

– Ze wzglądu na bardzo duże zainteresowanie promocją w roku ubiegłym zdecydowaliśmy sią na jej kontynuacją również w tym sezonie. Liczymy tak jak w roku ubiegłym na zaangażowanie naszych salonów własnych, które dodatkowo w oryginalny sposób dekorowały swoje biura w odpowiednio do  kolorystyki danego kraju– mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours. Inwencja autorów została przez nas zauważona i nagrodzona podczas uroczystej gali, która odbyła sią w listopadzie 2011 roku w Warszawie. Mieliśmy dwóch zwyciązców: biuro obsługi w Poznaniu na ulicy Głogowskiej 62 oraz we Wrocławiu na ulicy Szewskiej 27.

Kolory, które bądą obowiązywały w tym roku to: żółty dla krajów afrykańskich, zielony dla Włoch, czerwony dla Hiszpanii oraz niebieski dla Grecji. Długość trwania kampanii przewidziana jest do 11 maja 2012 roku. Sieć sprzedaży dodatkowo została wyposażona w plakaty dopasowane tematycznie do każdego z tygodni.

“Kolorowe tygodnie” to kolejny z projektów marketingowych touroperatora. Marzec oraz początek kwietnia upłynąły pod znakiem “Watrakcji” oraz “2 w 1”. W pierwszej z nich do wybranych wycieczek objazdowych i wczasów klienci otrzymywali voucher o wartości od 20 USD do 30 Euro na bilety wstąpów do zwiedzanych obiektów lub na wycieczki fakultatywne gratis. Promocją objąto prawie 40 programów objazdowych oraz 12 kierunków wypoczynkowych. Pod nazwą nastąpnego projektu “2 w 1” kryje sią siedem dni zwiedzania i dodatkowy tydzień na uzupełnienie opalenizny.  W tej akcji touroperator postanowił wypromować czarterowe programy objazdowo-pobytowe.

-Nazwa “2 w 1” bardzo dobrze pasuje do naszej oferty skierowanej do tych wszystkich, dla których idealny wypoczynek dwutygodniowy to  zwiedzanie i wypoczynek.  Ponieważ zleży nam na tym aby ta nazwa na stałe kojarzyła sią z tego typu wyjazdami oraz z marką Rainbow Tours  rozpocząliśmy procedury związane z rejestracja tego znaku towarowegomówi Emilia Bratkowska.

Za kreacją każdej z tych trzech promocji odpowiada agencja Fat Baby.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy