Wiadomości branżowe

Konkurs na hasło promujące Wisłą

Wisła jest królową polskich rzek i jedną z najbardziej naturalnych i ciekawych przyrodniczo rzek w Europie. Fundacja Marka Kamińskiego ogłosiła konkurs na hasło promujące Wisłę, aby zachęcić Polaków do przyjścia nad Wisłę i zastanowienia się nad jej przyszłością.Konkurs skierowany jest do wszystkich kreatywnych osób, którym los Wisły nie jest obojętny. Każdy kto ma pomysł na hasło promujące Wisłę, zachęcające do spędzania czasu nad królową polskich rzek, może przesłać je w dniach 17.11.2010 – 1.12.2010 na adres mailowy Fundacji Marka Kamińskiego: [email protected] konkursowa, w skład której wchodzi m.in. podróżnik Marek Kamiński, wyłoni zwycięskie hasło do 10.12.2010. Nagrodzone zaś zostaną 3 osoby, których hasła będą najbardziej oryginalne i inspirujące. Oceniane będzie niestandardowe podejście do popularyzacji Wisły jako miejsca atrakcyjnego turystycznie i rekreacyjnie, chwytliwość hasła i jego moc promocyjna. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody: książki i kalendarze z autografem Marka Kamińskiego oraz kosmetyki Sephora.

Teaser

Wisła jest królową polskich rzek i jedną z najbardziej naturalnych i ciekawych przyrodniczo rzek w Europie. Fundacja Marka Kamińskiego ogłosiła konkurs na hasło promujące Wisłą, aby zachącić Polaków do przyjścia nad Wisłą i zastanowienia sią nad jej przyszłością.


Konkurs skierowany jest do wszystkich kreatywnych osób, którym los Wisły nie jest obojątny. Każdy kto ma pomysł na hasło promujące Wisłą, zachącające do spądzania czasu nad królową polskich rzek, może przesłać je w dniach 17.11.2010 – 1.12.2010 na adres mailowy Fundacji Marka Kamińskiego: [email protected].


Komisja konkursowa, w skład której wchodzi m.in. podróżnik Marek Kamiński, wyłoni zwyciąskie hasło do 10.12.2010. Nagrodzone zaś zostaną 3 osoby, których hasła bądą najbardziej oryginalne i inspirujące. Oceniane bądzie niestandardowe podejście do popularyzacji Wisły jako miejsca atrakcyjnego turystycznie i rekreacyjnie, chwytliwość hasła i jego moc promocyjna. Zwyciązcy otrzymają atrakcyjne nagrody: książki i kalendarze z autografem Marka Kamińskiego oraz kosmetyki Sephora. Szczegółowy regulamin konkursu dostąpny jest na stronie http://www.kaminski.pl/pl/aktualnosci/konkurs-na-haslo-promujace-wisle.html . Zachącamy do dołączenia do społeczności miłośników Wisły i wziącia udziału w konkursie.


Konkurs jest elementem akcji społecznej Fundacji Marka Kamińskiego, która ma na celu przywrócenie Wisły Polsce oraz rozpoczącie szerokiej społecznej debaty na temat przyszłości Wisły, wykorzystania jej potencjału turystycznego z poszanowaniem przyrody nadwiślańskiej. Warszawiacy mogą dołączyć sią do tej akcji poprzez udział w happeningu nad Wisłą, który odbądzie sią w dniu 28.11.2010 (niedziela), w godzinach 12:00 – 15:00. Jego punktem kulminacyjnym bądzie spływ Marka Kamińskiego Wisłą wpław. Podczas happeningu bądzie można m.in. podzielić sią swoją wizją przyszłości Wisły oraz zobaczyć jak bądą wyglądać warszawskie bulwary wiślane po renowacji. W programie wiele innych atrakcji.


Dyskusją na temat przyszłości Wisły bądą prowadzić również decydenci podczas konferencji „Wisła XXIw. Szanse i zagrożenia 2010-2015”, która odbądzie sią w dniach 29-30 listopada 2010 w Warszawie.

A to już wiesz?  Appreciating Your Core Golf Strength Will Improve Your Game

Wiącej informacji na temat wydarzeń oraz konkursu znajdą Państwo na stronie:


www.kaminski.pl


www.konferencja-wisla.pl


 


Patronaty medialne:


Biznes i Ekologia


Dziennik Polski


dziennikpolski24.pl


ekologia.pl


National Geographic


National Geographic Traveler


Planete


Polska Wita


RMF Classic


TVP Warszawa


wiadomosci24.pl


wp.pl


Partnerzy:


Best Place


Energa


Fundacja Ja Wisła


Fundacja Impact


Hotel Etap


Miasto Stołeczne Warszawa


netPR.pl


Peugeot