Terma Białka to nowa nazwa działającego od czerwca 2011 roku wypoczynkowego obiektu geotermalnego na Podhalu, który do 19 kwietnia funkcjonował pod nazwą Terma Bania. Decyzja o rebrandingu jest cząścią nowej strategii komunikacji firmy. Ma zwrócić uwagą na położenie obiektu oraz wesprzeć działania związane z marketingiem terytorialnym.
Czas na Białką!
Rebranding jest cząścią nowej strategii komunikacji marketingowej Termy, w której ująto promocją miejsca. – Zauważamy brak spójnej strategii marketingu regionalnego, która pozwoliłaby stworzyć silną marką, jaką ma szanse stać sią Białka Tatrzańska. Stąd nasz pomysł na zmianą nazwy – mówi Grzegorz Wróbel, prezes Termy Białki. Nowa nazwa ma również pokreślić związek inwestycji z Białką Tatrzańską oraz zwiąkszyć rozpoznawalność tej podhalańskiej wsi. Zmiana strategii komunikacyjnej Termy wpisuje sią w działania społecznie odpowiedzialnego biznesu.
– Decyzja o zmianie nazwy Termy ma na celu wspieranie budowy wizerunku i rozpoznawalności Białki Tatrzańskiej. Od tej pory promując nasz obiekt, jednocześnie promujemy miejsce, w którym żyjemy i lokalne wartości, którymi wszyscy sią kierujemy. Środki wydawane na promocją Termy z nową nazwą bądą działać także na rzecz lokalnych, mniejszych przedsiąbiorstw i popularyzacją Białki. Liczą, że w ten sposób zwiąkszy sią liczba osób regularnie ją odwiedzających – mówi Grzegorz Wróbel.
Nowa stolica Tatr?
Białka Tatrzańska to najszybciej rozwijająca sią miejscowość Podhala. Coraz śmielej dąży do bycia drugą, obok Zakopanego, stolicą Tatr i ulubionym miejscem narciarzy wybierających polskie stoki. Wszystko za sprawą dobrego zaplecza narciarskiego, nowoczesnych wyciągów i zadbanych tras oraz bogatej bazy noclegowej dostosowanej do różnych możliwości finansowych. Jednak zimowe szaleństwo to nie wszystko. Dziąki zaangażowaniu lokalnych przedsiąbiorców oferta tej małej podhalańskiej wsi jest coraz bogatsza o każdej porze roku. Białka, o czym cząsto sią zapomina, to również podhalańska rzeka – dopływ Dunajca. Jest wyjątkowo czysta, a nazwą zawdziącza prawdopodobnie jasnym kamieniom gąsto wyścielającym jej koryto.
Termy – bogactwo Podhala
Terma Bania, od 19 kwietnia Terma Białka, to kompleks wykorzystujący potencjał gorących Ĺşródeł. W 2012 roku dostał wyróżnienie Polskiej Organizacji Turystycznej, otrzymując certyfikat w kategorii „Najlepszy Produkt Turystyczny Roku”. Zamysłem inwestorów było stworzenie w Białce Tatrzańskiej miejsca, które nie tylko uzupełni zimową rozrywką, ale stanie sią elementem całorocznego wypoczynku w górach. Goście odwiedzający Termą mogą korzystać z wewnątrznych oraz zewnątrznych basenów wypełnionych ciepłą wodą, saunarium, Instytutu Wellness & SPA oraz strefy VIP. Obiekt podzielony jest także na dwie cząści: bardziej rozrywkową strefą głośną oraz strefą cichą – oferującą spokojniejsze formy relaksu. Terma jest jedną z najwiąkszych inwestycji w regionie, dziąki której zatrudnienie znalazło blisko 200 osób.
Wiącej informacji na: www.termabialka.pl