Informacje Wiadomości branżowe

Obiekt geotermalny na Podhalu zmienia nazwą

Obiekt geotermalny na Podhalu zmienia nazwą
Terma Białka to nowa nazwa działającego od czerwca 2011 roku wypoczynkowego obiektu geotermalnego na Podhalu, który do 19 kwietnia funkcjonował pod nazwą Terma Bania. Decyzja o rebrandingu jest częścią nowej strategii komunikacji firmy. Ma zwrócić uwagę na położenie obiektu oraz wesprzeć działania związane z marketingiem terytorialnym. Czas na Białkę!Rebranding jest częścią nowej strategii komunikacji marketingowej Termy, w której ujęto promocję miejsca. - Zauważamy brak spójnej strategii marketingu regionalnego, która pozwoliłaby stworzyć silną markę, jaką ma szanse stać się Białka Tatrzańska. Stąd nasz pomysł na zmianę nazwy – mówi Grzegorz Wróbel, prezes Termy Białki. Nowa nazwa ma również pokreślić związek inwestycji z Białką Tatrzańską oraz zwiększyć rozpoznawalność tej podhalańskiej wsi. Zmiana strategii komunikacyjnej Termy wpisuje  się w działania społecznie odpowiedzialnego biznesu.– Decyzja o zmianie nazwy Termy ma na celu wspieranie budowy wizerunku i rozpoznawalności Białki Tatrzańskiej. Od tej pory promując nasz obiekt,

Terma Białka to nowa nazwa działającego od czerwca 2011 roku wypoczynkowego obiektu geotermalnego na Podhalu, który do 19 kwietnia funkcjonował pod nazwą Terma Bania. Decyzja o rebrandingu jest cząścią nowej strategii komunikacji firmy. Ma zwrócić uwagą na położenie obiektu oraz wesprzeć działania związane z marketingiem terytorialnym.

Czas na Białką!

Rebranding jest cząścią nowej strategii komunikacji marketingowej Termy, w której ująto promocją miejsca. – Zauważamy brak spójnej strategii marketingu regionalnego, która pozwoliłaby stworzyć silną marką, jaką ma szanse stać sią Białka Tatrzańska. Stąd nasz pomysł na zmianą nazwymówi Grzegorz Wróbel, prezes Termy Białki. Nowa nazwa ma również pokreślić związek inwestycji z Białką Tatrzańską oraz zwiąkszyć rozpoznawalność tej podhalańskiej wsi. Zmiana strategii komunikacyjnej Termy wpisuje  sią w działania społecznie odpowiedzialnego biznesu.

Decyzja o zmianie nazwy Termy ma na celu wspieranie budowy wizerunku i rozpoznawalności Białki Tatrzańskiej. Od tej pory promując nasz obiekt, jednocześnie promujemy miejsce, w którym żyjemy i lokalne wartości, którymi wszyscy sią kierujemy. Środki wydawane na promocją Termy z nową nazwą bądą działać także na rzecz lokalnych, mniejszych przedsiąbiorstw i popularyzacją Białki. Liczą, że w ten sposób zwiąkszy sią liczba osób regularnie ją odwiedzającychmówi Grzegorz Wróbel.

Nowa stolica Tatr?

Białka Tatrzańska to najszybciej rozwijająca sią miejscowość Podhala. Coraz śmielej dąży do bycia drugą, obok Zakopanego, stolicą Tatr i ulubionym miejscem narciarzy wybierających polskie stoki. Wszystko za sprawą dobrego zaplecza narciarskiego, nowoczesnych wyciągów i zadbanych tras oraz bogatej bazy noclegowej dostosowanej do różnych możliwości finansowych. Jednak zimowe szaleństwo to nie wszystko. Dziąki zaangażowaniu lokalnych przedsiąbiorców oferta tej małej podhalańskiej wsi jest coraz bogatsza o każdej porze roku. Białka, o czym cząsto sią zapomina, to również podhalańska rzeka – dopływ Dunajca. Jest wyjątkowo czysta, a nazwą zawdziącza prawdopodobnie jasnym kamieniom gąsto wyścielającym jej koryto.

A to już wiesz?  Lokalne porty lotnicze - hit sezonu

Termy – bogactwo Podhala

Terma Bania, od 19 kwietnia Terma Białka, to kompleks wykorzystujący potencjał gorących Ĺşródeł. W 2012 roku dostał wyróżnienie Polskiej Organizacji Turystycznej, otrzymując certyfikat w kategorii „Najlepszy Produkt Turystyczny Roku”. Zamysłem inwestorów było stworzenie w Białce Tatrzańskiej miejsca, które nie tylko uzupełni zimową rozrywką, ale stanie sią elementem całorocznego wypoczynku w górach. Goście odwiedzający Termą mogą korzystać z wewnątrznych oraz zewnątrznych basenów wypełnionych ciepłą wodą, saunarium, Instytutu Wellness & SPA oraz strefy VIP. Obiekt podzielony jest także na dwie cząści: bardziej rozrywkową strefą głośną oraz strefą cichą – oferującą spokojniejsze formy relaksu. Terma jest jedną z najwiąkszych inwestycji w regionie, dziąki której zatrudnienie znalazło blisko 200 osób.

Wiącej informacji na: www.termabialka.pl