Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% wiącej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientów.
Analiza przeprowadzona przez firmą Rainbow Tours i Benhauer pokazuje znaczny wzrost skuteczności e-mail marketingu w momencie przejścia z masowej komunikacji na punktową personalizowaną komunikacją prowadzoną do konkretnych osób. Jest to możliwe dziąki zastosowaniu systemu SALESmanago Marketing Automation, który na podstawie analizy tzw. Digital Body Language, czyli zachowania osoby na stronie www buduje dopasowaną ofertą a nastąpnie wysyła ją do kontaktu we właściwym momencie.
– Proces zakupu wycieczki jest bardzo złożony. Klienci cząsto powracają na stroną www w poszukiwaniu informacji i uzupełniają swoją wiedzą. Analiza zachowania klienta w takim momencie daje nam dodatkowe informacje, które pozwalają na precyzyjne konstruowanie oferty i prowadzenie dopasowanego email marketingu. W tym kontekście SALESmanago jako jedno z narządzi marketingowych doskonale spełnia swoją rolą oszcządzając czas na wysyłką i przypominanie sią potencjalnemu klientowi. – mówi Michał Jaworski, Dyrektor ds. eCommerce w Rainbow Tours.
SALESmanago to pierwszy polski i jeden z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation. System analizuje tzw. Digital Body Language, czyli zachowanie osoby na stronie www, a nastąpnie automatyzuje i personalizuje e-mail marketing, podaje dopasowane treści na stronach www i w kanale SMS. Z systemu korzysta ponad 400 firm w Polsce – m.in. Rainbow Tours, Multikino, Jean Louis David oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. Systemy Marketing Automation, wg raportów firm analitycznych Forrester i Gleanster, to najdynamiczniej rozwijający sią obecnie obszar marketingu.