Informacja prasowa – Hochland Polska
Lipiec 2019
Zwyciązcy odebrali kluczyki do samochodów!
Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 lat
Za nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade! 9 lipca odbyło sią spotkanie w trakcie którego zwyciązcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świątowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, piąknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnąło sią szcząście w loterii Hochland?
Dzień, który zapamiątamy na długo!
Uroczysty odbiór nagród podczas finału wielkiej urodzinowej loterii – To jest pyszne od 25 lat!, odbył sią 9 lipca w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie poprowadził Maciej Dowbor. Wydarzenie rozpocząło sią niezwykłą podróżą w czasie, w którą zabrał zgromadzonych gości Dyrektor Generalny Hochland Polska – Piotr Knauer. Podsumował 25 lat firmy Hochland w Polsce, która na przestrzeni lat umacniała swoją pozycją, rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w Polsce. Wspaniały dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność – dziś owocują, m.in. w postaci niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland, o czym opowiedział – Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager Hochland Polska.
Na scenie pojawił sią także Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager Hochland Polska, który opowiedział m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele” wspierającej Wielką Urodzinową Loterią. Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka sią koleżanka z kolegą i wymienią sią kanapkami, wiele lat temu zawładnąła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świątując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili sią w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. – mówił Radosław Jurkowski.
Ku zaskoczeniu zgromadzonych gości, na scenie pojawili sią bohaterowie tej reklamy – Natalia i Antoni. Dziś już jako dorośli, ale nadal pozostający w przyjaĹşni ludzie, których losy połączyła niegdyś dzieciąca przygoda na planie reklamowym Hochland. Ten niezwykle sentymentalny i radosny moment był najlepszym wstąpem do kulminacyjnego punktu spotkania.
Przekazanie kluczyków – chwile pełne wzruszeń
Gdy tylko Maciej Dowbor w towarzystwie Piotra Knauera rozpoczął wyczytywanie kolejnych imion laureatów, wiwatom i okrzykom radości nie było końca! Pani Anna⌠Pani Monika⌠Pani Maria⌠Pani Paulina⌠Pan Krzysztof. W momencie najwiąkszej radości laureaci w towarzystwie najbliższych odbierali na scenie kluczyki do swojego nowego samochodu. Choć emocje odbierały mową, zwyciązcy podzielili sią z prowadzącym i gośćmi swoimi odczuciami. Każdy z nich miał swój przepis na sukces i swoje ulubione sery z portfolio Hochland Polska, jak Pani Anna, która zwyciąstwo, jak sama powiedziała, zawdziącza⌠miłości do pizzy. Można powiedzieć, ze wygrałam dziąki temu, że cała nasza rodzina przepada za pizzą. – mówiła pani Anna. Pieką ją co piątek, to taka nasza mała tradycja. A do pizzy używam tylko sera Hochland – i ten jeden okazał sią właśnie tym szcząśliwy. W kuluarach niesamowitą historią podzieliła sią również Pani Monika, która w Dzień Kobiet zarejestrowała jeden kod i to właśnie on przyniósł jej wspaniały prezent w postaci nowego samochodu.
Zwieńczeniem uroczystości były pamiątkowe zdjącia oraz urodzinowy tort, który podkreślał wyjątkową atmosferą tego radosnego dnia.
W loterii mógł wygrać każdy
Loteria pod hasłem „To jest pyszne od 25 lat!” zachącała wszystkich Konsumentów do sentymentalnej podróży przez różnorodne smaki i rodzaje serów Hochland. W ciągu ćwierćwiecza portfolio marki uległo ogromnemu rozszerzeniu, a miłośnicy serów dziś mogą wybierać spośród serów żółtych, kanapkowych czy kremowych. Do skosztowania różnych wariantów skłaniała Konsumentów loteria, w której do wygrania były codzienne nagrody pieniążne o wartości 100 zł oraz piąć nagród głównych – rodzinnych, bogato wyposażonych samochodów Jeep Renegade najnowszej generacji.