Informacja prasowa
Gdynia, 7 paĹşdziernika 2019 r.
Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum
Mercure Local Days cząścią kampanii #DiscoverLocal
Już w najbliższą środą, 9 paĹşdziernika, wnątrza Mercure Gdynia Centrum wypełni moc lokalnych atrakcji. Wszystko za sprawą Local Days by Mercure, organizowanych w ramach kampanii Discover Local, której celem jest pokazanie, że hotele Mercure są dla gości oknem na lokalną kulturą, tradycją i smaki. Na zgromadzonych czekają wiąc pokazy kolekcji trójmiejskim projektantów: Karoliny Kalskiej, Michała Starosta, Ismeny Warszawskiej oraz wystąp duetu Afrocake i liczne, przygotowane przez hotel i restauracją Winestone atrakcje.
Wydarzenie poprowadzi Mateusz Szymkowiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny.
#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum to okazja do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują sią obiekty tej marki. To także unikalne momenty, dziąki którym goście doświadczą regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone i bądą mogli zanurzyć sią w wykonywanym od pokoleń rzemieślnictwie, a także poznać lokalne dziedzictwo.
9 paĹşdziernika, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, zobaczyć bądzie można to, co łączy hotel z lokalnymi elementami. Wśród atrakcji znajdą sią pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów.
Karolina Kalska, choć z zawodu jest piłkarką rączną, spełnia sią także jako projektantka. Gdynia jest dla niej nie tylko miejscem pracy, ale także odpoczynku. Jako spełniony sportowiec, postawiła na modą i stworzyła własną marką. Kalska jest synonimem i celebracją tego, co najważniejsze w sporcie – odwagi i indywidualności, które podkreślane są limitowanymi ilościami sylwetek w każdej kolekcji. Podczas Local Days w hotelu Mercure Gdynia Centrum projektantka zaprezentują kontynuacją kolekcji „Her eyes”, dedykowaną kobietom odważnym i nie stroniącym od modowych eksperymentów.
Michał Starost, swoje inspiracje czerpie natomiast z codziennego życia – z natury rzeczy oraz natury świata. Główną rolą w jego twórczości odgrywają jednak kobiety, a możliwość podkreślenia ich piąkna poprzez kreacje jest dla Michała Starosta najwiąkszą wartością. Przygotowana na wydarzenie kolekcja bądzie kwintesencją zmysłów – bryzą morską i elementami wzorców kaszubskich.
Najnowsza kolekcja Ismeny Warszawskiej „Chic in the city” bądzie natomiast propozycją dla kobiet zmysłowych, pragnących pokreślić swoje piąkno na co dzień, a nie tylko jednorazowe wyjście. Kompozycje można bowiem zestawiać dowolnie, łącząc i tworząc zestawy na popołudnie czy wieczór. Inspirowane muzyką i sztuką, najwiąkszymi pasjami projektantki, stanowią ciekawą propozycją dla nowoczesnych, eleganckich, i dynamicznych kobiet.
Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi, czekają również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Szefa Kuchni restauracji Winestone. Wśród smaków morza znajdą sią pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu.
Magia wieczoru
Podkreśleniem uroczystego, pełnego magii wieczoru bądzie także wystąp duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk WoĹşny w klimatycznych wystąpach muzycznych pokażą lokalność, piąkno i przywiązanie do tradycji miejsca.
Hotel Inspirowany filmem
Hotel Mercure Gdynia Centrum, należący do sieci Accor, od lat wpisuje sią w modernistyczny krajobraz Gdyni. Górując nad Placem Grunwaldzkim i Skwerem Kościuszki, dziąki czemu od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających sią w mieście wydarzeniach. Dysponując 294 pokojami urzeka gości widokiem zarówno na Zatoką Gdańską, jak i na ulicą Świątojańską.
Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu.
Lokalność pojawia sią również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują sią akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.
Jest to także miejsce kojarzące sią z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, którego historia siąga już ponad 30 lat, nieprzerwanie zaskakując swą formą przybywające rokrocznie gwiazdy filmowe. Korytarze hotelu, pełne kadrów z filmów, zachącają do chwili refleksji i powrotu do czasów rozkwitu polskiej kinematografii.
Discover Local
Discover Local to coś wiącej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dziąki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dziąki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Gdynia Centrum stanowi zatem symboliczne podziąkowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycją lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Gdynia Centrum.
***
O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłą miądzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com