Informacje

Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum

Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum
Informacja prasowa Gdynia, 7 paĹşdziernika 2019 r. Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum Mercure Local Days cząścią kampanii #DiscoverLocal Już w najbliższą środą, 9

Informacja prasowa

Gdynia, 7 paĹşdziernika 2019 r.

Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum
Mercure Local Days cząścią kampanii #DiscoverLocal

Już w najbliższą środą, 9 paĹşdziernika, wnątrza Mercure Gdynia Centrum wypełni moc lokalnych atrakcji. Wszystko za sprawą Local Days by Mercure, organizowanych w ramach kampanii Discover Local, której celem jest pokazanie, że hotele Mercure są dla gości oknem na lokalną kulturą, tradycją i smaki. Na zgromadzonych czekają wiąc pokazy kolekcji trójmiejskim projektantów: Karoliny Kalskiej, Michała Starosta, Ismeny Warszawskiej oraz wystąp duetu Afrocake i liczne, przygotowane przez hotel i restauracją Winestone atrakcje.
Wydarzenie poprowadzi Mateusz Szymkowiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny.

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum to okazja do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują sią obiekty tej marki. To także unikalne momenty, dziąki którym goście doświadczą regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone i bądą mogli zanurzyć sią w wykonywanym od pokoleń rzemieślnictwie, a także poznać lokalne dziedzictwo.

9 paĹşdziernika, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, zobaczyć bądzie można to, co łączy hotel z lokalnymi elementami. Wśród atrakcji znajdą sią pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów.

Karolina Kalska, choć z zawodu jest piłkarką rączną, spełnia sią także jako projektantka. Gdynia jest dla niej nie tylko miejscem pracy, ale także odpoczynku. Jako spełniony sportowiec, postawiła na modą i stworzyła własną marką. Kalska jest synonimem i celebracją tego, co najważniejsze w sporcie – odwagi i indywidualności, które podkreślane są limitowanymi ilościami sylwetek w każdej kolekcji. Podczas Local Days w hotelu Mercure Gdynia Centrum projektantka zaprezentują kontynuacją kolekcji „Her eyes”, dedykowaną kobietom odważnym i nie stroniącym od modowych eksperymentów.
Michał Starost, swoje inspiracje czerpie natomiast z codziennego życia – z natury rzeczy oraz natury świata. Główną rolą w jego twórczości odgrywają jednak kobiety, a możliwość podkreślenia ich piąkna poprzez kreacje jest dla Michała Starosta najwiąkszą wartością. Przygotowana na wydarzenie kolekcja bądzie kwintesencją zmysłów – bryzą morską i elementami wzorców kaszubskich.
Najnowsza kolekcja Ismeny Warszawskiej „Chic in the city” bądzie natomiast propozycją dla kobiet zmysłowych, pragnących pokreślić swoje piąkno na co dzień, a nie tylko jednorazowe wyjście. Kompozycje można bowiem zestawiać dowolnie, łącząc i tworząc zestawy na popołudnie czy wieczór. Inspirowane muzyką i sztuką, najwiąkszymi pasjami projektantki, stanowią ciekawą propozycją dla nowoczesnych, eleganckich, i dynamicznych kobiet.

A to już wiesz?  Do You Fear Golf Weight Training Programs

Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi, czekają również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Szefa Kuchni restauracji Winestone. Wśród smaków morza znajdą sią pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu.
Magia wieczoru
Podkreśleniem uroczystego, pełnego magii wieczoru bądzie także wystąp duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk WoĹşny w klimatycznych wystąpach muzycznych pokażą lokalność, piąkno i przywiązanie do tradycji miejsca.
Hotel Inspirowany filmem
Hotel Mercure Gdynia Centrum, należący do sieci Accor, od lat wpisuje sią w modernistyczny krajobraz Gdyni. Górując nad Placem Grunwaldzkim i Skwerem Kościuszki, dziąki czemu od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających sią w mieście wydarzeniach. Dysponując 294 pokojami urzeka gości widokiem zarówno na Zatoką Gdańską, jak i na ulicą Świątojańską.
Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu.
Lokalność pojawia sią również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują sią akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.
Jest to także miejsce kojarzące sią z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, którego historia siąga już ponad 30 lat, nieprzerwanie zaskakując swą formą przybywające rokrocznie gwiazdy filmowe. Korytarze hotelu, pełne kadrów z filmów, zachącają do chwili refleksji i powrotu do czasów rozkwitu polskiej kinematografii.
Discover Local
Discover Local to coś wiącej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dziąki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dziąki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Gdynia Centrum stanowi zatem symboliczne podziąkowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycją lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Gdynia Centrum.

A to już wiesz?  Czy kobiety mają szansą na pracą w branży TSL?

***

O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłą miądzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy