Wiadomości branżowe

W Gdańsku powstaje miądzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze

W Gdańsku powstaje miądzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze
Międzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. W pierwszym etapie centrum obsługiwać będzie klientów z krajów anglojęzycznych, ze Skandynawii i z Polski. W przyszłości doradztwo obejmie także Niemcy, Czechy, kraje nadbałtyckie oraz Rosję. Projekt jest efektem współpracy serwisu Airhelp.eu i wyszukiwarki Qtravel.pl.Zgodnie z Dyrektywną Unii Europejskiej klientom, których loty zostały opóźnione, odwołane, lub którym odmówiono wejścia na pokład, należy się odszkodowanie w wysokości od 250 do 600 euro na osobę. Od stycznia 2013 działa anglojęzyczny serwis internetowy Aihelp.eu, który umożliwia złożenie za pośrednictwem internetu zgłoszenia do linii lotniczych oraz uzyskanie odszkodowania. Od maja działa także polskojęzyczna wersja serwisu Airhelp.pl, która powstała we współpracy z wyszukiwarką Qtravel.pl.- Nasz podstawowy cel to zwiększenie świadomości pasażerów linii lotniczych dotyczącej ich praw – mówi Henrik Zillmer, Dyrektor Generalny Airhelp. – Liczba nadużyć po stronie linii lotniczych jest bowiem bardzo duża. Airhelp.eu pomaga pasażerom w egzekwowaniu ich praw.Jak

Teaser

Miądzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. W pierwszym etapie centrum obsługiwać bądzie klientów z krajów anglojązycznych, ze Skandynawii i z Polski. W przyszłości doradztwo obejmie także Niemcy, Czechy, kraje nadbałtyckie oraz Rosją. Projekt jest efektem współpracy serwisu Airhelp.eu i wyszukiwarki Qtravel.pl.

Zgodnie z Dyrektywną Unii Europejskiej klientom, których loty zostały opóĹşnione, odwołane, lub którym odmówiono wejścia na pokład, należy sią odszkodowanie w wysokości od 250 do 600 euro na osobą. Od stycznia 2013 działa anglojązyczny serwis internetowy Aihelp.eu, który umożliwia złożenie za pośrednictwem internetu zgłoszenia do linii lotniczych oraz uzyskanie odszkodowania. Od maja działa także polskojązyczna wersja serwisu Airhelp.pl, która powstała we współpracy z wyszukiwarką Qtravel.pl.

– Nasz podstawowy cel to zwiąkszenie świadomości pasażerów linii lotniczych dotyczącej ich praw – mówi Henrik Zillmer, Dyrektor Generalny Airhelp. – Liczba nadużyć po stronie linii lotniczych jest bowiem bardzo duża. Airhelp.eu pomaga pasażerom w egzekwowaniu ich praw.

Jak informują przedstawiciele Airhelp.eu, liczba klientów serwisu rośnie na tyle dynamicznie, że narodziła sią potrzeba budowy miądzynarodowego centrum doradztwa dla pasażerów poszukujących możliwości dochodzenia swoich praw u linii lotniczych. Wybór padł na Polską. Docelowo centrum zatrudniać ma kilkadziesiąt osób władających różnymi jązykami: angielskim, szwedzkim, norweskim, duńskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim i polskim, ale także czeskim, litewskim, estońskim czy rosyjskim.

Jak informuje Tomasz Kolaszyński, prezes Qtravel.pl, polska firma traktuje współpracą z Airhelp, jako nowy obszar działalności, w którym może wykorzystać zarówno swoje doświadczenie technologiczne, jak i wiedzą z zakresu obsługi klientów-podróżników.

– Chcemy, by pasażerowie z każdego zakątka Europy i świata mogli za pośrednictwem Airhelp.eu złożyć roszczenie do linii lotniczej i skutecznie uzyskać należne odszkodowanie – dodaje Henrik Zillmer. – Wierzymy, że dziąki Airhelp prawa pasażerów w końcu bądą respektowane.

A to już wiesz?  Caring for Your Inflatable Boat - Common Sense & Consistency Are the Keys

 

O Airhelp.eu

Serwis Airhelp.eu pozwala pasażerom poszkodowanym przez linie lotnicze zgłosić roszczenie o należne odszkodowanie. Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Unii Europejskiej w przypadku, gdy loty są opóĹşnione, anulowane lub pasażerom odmówiono wejścia na pokład, mogą sią oni ubiegać o odszkodowanie wysokości od 250 do 600 euro na osobą. Airhelp.eu oferuje pomoc w przygotowaniu wniosku o rekompensatą oraz w przypadku postąpowania sądowego. Serwis działa od stycznia 2013 i bardzo dynamicznie sią rozwija.

Ĺšródło Qtravel. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy