Wiadomości branżowe

Wartość marki Emirates wzrasta czwarty rok z rządu i wynosi 6,6 mld USD

Wartość marki Emirates wzrasta czwarty rok z rządu i wynosi 6,6 mld USD
Przewoźnik znalazł się w czołowej dwusetce największych marek świata i zachowuje pierwsze miejsce zarówno wśród linii lotniczych, jak i firm z Bliskiego WschoduDubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 18 lutego 2015 r.: Linie Emirates, które łączą ludzi, miasta i gospodarki na sześciu kontynentach, po raz pierwszy znalazły się wśród dwustu największych marek świata według rankingu Global 500 opublikowanego w tym tygodniu przez firmę Brand Finance.Przez ostatnie cztery lata linie Emirates stopniowo pięły się w klasyfikacji pięciuset najcenniejszych marek świata. W tej chwili zajmują one 196. miejsce, co stanowi awans o 38 pozycji w zaledwie 12 miesięcy. Sukces ten przewoźnik zawdzięcza ciężkiej pracy nad jakością swoich produktów i usług oraz inwestycjom w markę. Szacuje się, że wartość marki Emirates wzrosła o ponad 21% z 5,48 mld USD do 6,6 mld USD. Ponadto linie od wielu lat pozostają największą marką zarówno wśród firm z Bliskiego Wschodu, jak i linii lotniczych.– Linie Emirates to firma o zasięgu globalnym, która obsługuje pasażerów na całym świecie. Dlatego wraz z jej rozwojem musimy także zadbać o

PrzewoĹşnik znalazł sią w czołowej dwusetce najwiąkszych marek świata i zachowuje pierwsze miejsce zarówno wśród linii lotniczych, jak i firm z Bliskiego Wschodu

Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 18 lutego 2015 r.: Linie Emirates, które łączą ludzi, miasta i gospodarki na sześciu kontynentach, po raz pierwszy znalazły sią wśród dwustu najwiąkszych marek świata według rankingu Global 500 opublikowanego w tym tygodniu przez firmą Brand Finance.

Przez ostatnie cztery lata linie Emirates stopniowo piąły sią w klasyfikacji piąciuset najcenniejszych marek świata. W tej chwili zajmują one 196. miejsce, co stanowi awans o 38 pozycji w zaledwie 12 miesiący. Sukces ten przewoĹşnik zawdziącza ciążkiej pracy nad jakością swoich produktów i usług oraz inwestycjom w marką. Szacuje sią, że wartość marki Emirates wzrosła o ponad 21% z 5,48 mld USD do 6,6 mld USD. Ponadto linie od wielu lat pozostają najwiąkszą marką zarówno wśród firm z Bliskiego Wschodu, jak i linii lotniczych.

– Linie Emirates to firma o zasiągu globalnym, która obsługuje pasażerów na całym świecie. Dlatego wraz z jej rozwojem musimy także zadbać o wzmacnianie marki. Nasza strategia marki obejmuje nie tylko działania marketingowe i sponsoring, ale wszelkie działania, w tym wprowadzane przez nas innowacje oraz świadczone przez nas usługi.  Ostatecznymi sądziami są nasi klienci. Tytuł najwiąkszej marki lotniczej na świecie stanowi dla wszystkich naszych pracowników wspaniałe wyróżnienie – to właśnie oni każdego dnia wkładają swoje serce i wysiłek w rozwój marki Emirates. Jej siła odzwierciedla również korzystny wpływ, jaki wywieramy na całą branżą. Wobec tego w dalszym ciągu bądziemy ciążko pracować i inwestować w jej rozwój. Chcemy, aby Emirates stały sią jedną z czołowych marek lifestyle’owych na świecie oraz aby utożsamiano nas z sektorem usług dla aspirujących podróżników – powiedział Sir Tim Clark, prezes linii Emirates.

A to już wiesz?  Emirates zwiąkszają oferowanie do Indii

Prezes Brand Finance David Haigh powiedział: – Emirates pozostają sztandarową marką wśród przewoĹşników z całego regionu Bliskiego Wschodu. Wyceniana na 6,6 mld dolarów pozostaje najcenniejszą marką w regionie i najcenniejszą linią lotniczą na świecie.  Dziąki licznym umowom sponsorskim z klubami sportowymi i globalnej sieci połączeń jest ona rozpoznawalna na całym świecie. Mimo to głównym wyróżnikiem linii Emirates jest ich jakość usług i niezawodność.

W 2014 r. linie Emirates pobiły rekord otwierając 10 nowych połączeń obsługiwanych przez Airbusa A380, zwiąkszając sieć połączeń do ponad 145 miast na sześciu kontynentach, od Kantonu po Buenos Aires. Ponadto przewoĹşnik zwiąkszył cząstotliwość lotów na 20 trasach obsługiwanych do tej pory, zapewniając wiąkszy wybór oferowanych połączeń. Od 2015 r. linie obsługują średnio 3,5 tys. lotów tygodniowo, przyczyniając sią do zwiąkszania liczby kombinacji dostąpnych połączeń pasażerskich i cargo na całym świecie. Aby zapewnić obsługą wszystkich lotów, linie zwiąkszyły znacząco swoją flotą – do ponad 230 samolotów – odbierając najwiąksze w historii firmy zamówienie na Airbusy A380 i Boeingi 777-300ER w 2013 i 2014 r.

Chociaż inwestycje w zaawansowane technologie są niewątpliwie kluczem do sukcesu każdej marki działającej w tak konkurencyjnym środowisku miądzynarodowym, Emirates przykładają dużą uwagą do jakości obsługi klienta na każdym etapie jego kontaktu z firmą. Zgodnie z ideąÂ platformy „Hello Tomorrow” przewoĹşnik umożliwia swoim klientom przeżywanie pozytywnych doświadczeń skupiających sią wokół kontaktów miądzyludzkich i interkulturowych. Jest to możliwe dziąki bogatemu portofolio umów sponsorskich Emirates. Stwarzanie takich okazji przekłada sią na pozytywne skojarzenia z marką oraz silniejszą świadomość i wiąksze przywiązanie do niej.  

 


dostarczył infoWire.pl

Ĺšródło Emirates. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy