Ponad 520 certyfikatów przyznanych hotelom – tak wyglądają statystyki kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Po ośmiu latach działania, projekt cieszy się coraz większym zainteresowaniem rodziców i hotelarzy.
Wznoszący się na warszawskim Mirowie budynek hotelu Golden Tulip Warsaw Centre to jeden z najatrakcyjniej położonych obiektów Louvre Hotels Group w Polsce. Już wkrótce czterogwiazdkowy hotel powita gości w zupełnie nowych wnę
Jesień to doskonała pora roku na oczyszczenie organizmu. Właściwy detoks pozwoli nam na przygotowanie się do długich zimowych miesięcy, wzmacniając przy tym nasz układ odpornościowy.
Fundusz JEREMIE Seed Capital województwa Zachodniopomorskiego FIZ zarządzany przez IQ Pomerania Sp. z o.o. (z grupy kapitałowej IQ Partners S.A., notowanego na GPW), zainwestował blisko 1 mln złotych w rosnący w błyskawicznym te
Do in Poland to nowa inicjatywa Polish Outdoor Group. POG, przy okazji Międzynarodowych Targów Sportowych i Outdoorowych ISPO Munich 2019, chce promować Polskę jako miejsce idealne do produkcji, sprzedaży i spędzania czasu. Od 20
Od kilku lat widoczny jest rosnący trend w liczbie Polaków odwiedzających Portugalię i w długości ich pobytu w tym kraju. Choć stanowią niewielki procent wszystkich turystów zagranicznych, to jednak otwarcie nowych połączeń
Od poniedziałku 25 maja w pokojach Z-Hotel Business & Spa w Otwocku dostępne będą nowe kosmetyki z energetycznej serii Be different.
Wiele osób twierdzi, że Dzień Kobiet powinien być obchodzony cały rok, natomiast nie zawsze jest to możliwe. Hotel Novotel Kraków Centrum zorganizował na antenie Radia Kolor konkurs, w którym do wygrania jest romantyczny weeke
13 stycznia, w rocznicę wprowadzenia obowiązującej definicji Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, nieoficjalnego święta naszego narodowego trunku – ruszyła akcja edukacyjna Stowarzyszenia Polska Wódka i Muze
Good Spot to pierwsza w Polsce mobilna sieć hoteli, skierowana do osób, które wierzą w wakacje z dala od tłumów. To zupełnie nowe podejście do turystyki, które pozwoli klientom odkrywać niepoznane jeszcze miejsca i zapewniać