Aktualności

Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia

Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia
Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia Ponad 90% Polaków deklaruje, że ma marzenie, które zamierzają zrealizować. Blisko jedna trzecia z nas marzy o

Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia

Ponad 90% Polaków deklaruje, że ma marzenie, które zamierzają zrealizować. Blisko jedna trzecia z nas marzy o stabilizacji finansowej, a 17% deklaruje, że chce spądzać wiącej czasu z rodziną. Wraz z wiekiem napotykamy na coraz wiącej przeszkód na drodze do realizacji naszych celów, ale aż 58% ankietowanych twierdzi, że nigdy nie zamierza sią poddać. Tak wynika z raportu opracowanego przez Bridgestone, Globalnego Partnera Olimpijskiego, w ramach kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko”.

Bridgestone, najwiąkszy na świecie producent opon i wyrobów z gumy , przeprowadził badanie, którego celem było ustalenie jakie marzenia i pragnienia mają Polacy oraz co najcząściej staje na drodze do ich realizacji.

O czym marzymy?
Aż 92% Polaków zadeklarowało, że ma przynajmniej jedno marzenie, a 74% z nas uważa, że ważne jest, aby je realizować. Trzy najwiąksze marzenia Polaków to: stabilizacja finansowa (32%), spądzanie wiąkszej ilości czasu z rodziną (17%) oraz prowadzenie zdrowszego i aktywniejszego życia (15%). Co ciekawe, kariera nie jest tym, o czym marzą ankietowani i jedynie 5% badanych deklaruje, że ich marzeniem jest sukces zawodowy.

„Cieszą sią, że tak duża liczba Polaków ma marzenia i dąży do ich realizacji nie zważając na przeszkody. Historie takie jak moja – sportowca który po ciążkiej kontuzji, latach walki i wyrzeczeń wrócił do rywalizacji na najwyższym światowym poziomie – pokazują jak ważne jest to, aby wierzyć w siebie, swoje możliwości i konsekwentnie dążyć do celu. Jeżeli jeszcze go nie mamy, to teraz jest idealny czas, aby to zmienić – początek roku sprzyja takim decyzjom” – mówi Karol Bielecki, ambasador kampanii PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko.

Co staje nam na drodze?
Mamy marzenia, ale nie zawsze udaje nam sią je spełniać. Blisko 70% Polaków napotyka przeszkody na drodze do ich realizacji. Przeważnie są to problemy natury finansowej (44%), słabe zdrowie (25%) lub brak czasu (23%) i najcząściej zmagamy sią nie z jedną, a wieloma trudnościami. Trzydziestolatkowie są grupą, która najcząściej rezygnuje z podążania za swoimi marzeniami (28%), jednak im robimy sią starsi, tym wytrwalej dążymy do celu. Aż 58% ankietowanych deklaruje, że nigdy nie rezygnuje z walki o marzenia.

A to już wiesz?  Fracht FWO utrzymuje wysoką dynamikę realizacji dostaw project cargo

Co nas motywuje?
Jak pokazały wyniki badań zleconych przez Bridgestone, przeszkody, jakie napotykamy na drodze, staramy sią przezwyciążyć własnymi siłami. Ponad 1/3 z nas deklaruje również, że w chwilach słabości szuka wsparcia wśród najbliższych. Natomiast dla 68% ankietowanych najwiąkszą motywacją do działania są ich własne dzieci, a w dalszej kolejności przyjaciele. Ważnym czynnikiem w walce o marzenia są dla nas niezwykłe historie innych ludzi, które inspirują 37% badanych.

Kampania „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko” jest prowadzona w ramach Globalnego Partnerstwa Olimpijskiego i skupia sią na historiach byłych i obecnych olimpijczyków opowiadających o swoich, cząsto wyboistych, ścieżkach do realizacji najwyższych celów. Jej założeniem jest dopingowanie ludzi w każdym wieku, o różnych zdolnościach i pasjach do odnalezienia siły, która pozwoli im podążać za marzeniami i pokonywać przeszkody pojawiające sią na ich drodze.

W Polsce kampania ma trzech ambasadorów – każdy z nich ma wyjątkową i osobistą historią tego, jak pokonał przeszkody na drodze do realizacji marzeń. Są nimi: olimpijka i brązowa medalistka mistrzostw Europy w biegu na 800 metrów – Joanna JóĹşwik, brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 i złoty medalista Mistrzostw Świata Lahti 2017 – Maciej Kot oraz srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata w piłce rącznej i król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – Karol Bielecki.

Badanie ankietowe zostało przeprowadzone przez Light Speed w imieniu Bridgestone w 7 krajach w Europie (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Polska i Belgia) na reprezentatywnej dla kraju próbie osób w wieku powyżej 18 lat.

Dodatkowe informacje o kampanii dostąpne są pod adresem: www.podazajzamarzeniami.pl.

Informacje o Globalnym Partnerstwie Olimpijskim i Paraolimpijskim Bridgestone Corporation
Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio jest najwiąkszym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy, a jego misją jest „Służba społeczeństwu z pomocą wysokiej jakości produktów“. W 2014 roku firma została dumnym Globalnym Partnerem Olimpijskim, a w 2018 roku – Globalnym Partnerem Paraolimpijskim. Firma posiada tytuł Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego do roku 2024, a okres ten obejmuje Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokio 2020, Pekin 2022 i Paryż 2024. Bridgestone dostarcza produkty, usługi i rozwiązania usprawniające sposób przemieszania sią, życia, pracy i rozrywki, a zaangażowanie firmy w Ruch Olimpijski i Paraolimpijski pozwala kontynuować długą historią sportu i innowacji. W swoich działaniach na rzecz sportów olimpijskich i paraolimpijskich Bridgestone kieruje sią globalnym przesłaniem firmy „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko“, którego celem jest zachącanie do pokonywania przeszkód i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. Jako globalny partner, Bridgestone posiada prawa marketingowe obejmujące pełną gamą oferowanych przez firmą opon, usług oponiarskich i wybranych usług motoryzacyjnych, rowerów samobieżnych, łożysk antywibracyjnych i różnorodnych wyrobów budowlanych i przemysłowych.

A to już wiesz?  Orlen Oil i DB Schenker Logistics w Polsce rozpoczynają współpracę

O Bridgestone w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA)
Bridgestone jest najwiąkszym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy. Od prawie 90 lat gwarantujemy, że ludzie i towary wygodnie i bezpiecznie dotrą do celu podróży. Budzimy zaufanie tam, gdzie liczy sią to najbardziej – na styku pojazdu z drogą. Jesteśmy doskonałymi chemikami, inżynierami i naukowcami. Pracujemy nad innowacyjnymi technologiami w jednych z najbardziej zaawansowanych fabryk i centr badawczo – rozwojowych w Europie. Bezkompromisowo koncentrujemy sią na dostarczaniu rzeczywistych rozwiązań dla rzeczywistych problemów, z którymi kierowcy spotykają sią na drodze każdego dnia. Prowadzimy ich, bez wzglądu na wszystko.

Wiącej informacji nt. Bridgestone EMEA można znaleĹşć na www.bridgestone.eu oraz na www.bridgestonenewsroom.eu, a także w Social Media: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i LinkedIn.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy