Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia
Ponad 90% Polaków deklaruje, że ma marzenie, które zamierzają zrealizować. Blisko jedna trzecia z nas marzy o stabilizacji finansowej, a 17% deklaruje, że chce spądzać wiącej czasu z rodziną. Wraz z wiekiem napotykamy na coraz wiącej przeszkód na drodze do realizacji naszych celów, ale aż 58% ankietowanych twierdzi, że nigdy nie zamierza sią poddać. Tak wynika z raportu opracowanego przez Bridgestone, Globalnego Partnera Olimpijskiego, w ramach kampanii „PODÄĹťAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko”.
Bridgestone, najwiąkszy na świecie producent opon i wyrobów z gumy , przeprowadził badanie, którego celem było ustalenie jakie marzenia i pragnienia mają Polacy oraz co najcząściej staje na drodze do ich realizacji.
O czym marzymy?
Aż 92% Polaków zadeklarowało, że ma przynajmniej jedno marzenie, a 74% z nas uważa, że ważne jest, aby je realizować. Trzy najwiąksze marzenia Polaków to: stabilizacja finansowa (32%), spądzanie wiąkszej ilości czasu z rodziną (17%) oraz prowadzenie zdrowszego i aktywniejszego życia (15%). Co ciekawe, kariera nie jest tym, o czym marzą ankietowani i jedynie 5% badanych deklaruje, że ich marzeniem jest sukces zawodowy.
„Cieszą sią, że tak duża liczba Polaków ma marzenia i dąży do ich realizacji nie zważając na przeszkody. Historie takie jak moja – sportowca który po ciążkiej kontuzji, latach walki i wyrzeczeń wrócił do rywalizacji na najwyższym światowym poziomie – pokazują jak ważne jest to, aby wierzyć w siebie, swoje możliwości i konsekwentnie dążyć do celu. Jeżeli jeszcze go nie mamy, to teraz jest idealny czas, aby to zmienić – początek roku sprzyja takim decyzjom” – mówi Karol Bielecki, ambasador kampanii PODÄĹťAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko.
Co staje nam na drodze?
Mamy marzenia, ale nie zawsze udaje nam sią je spełniać. Blisko 70% Polaków napotyka przeszkody na drodze do ich realizacji. Przeważnie są to problemy natury finansowej (44%), słabe zdrowie (25%) lub brak czasu (23%) i najcząściej zmagamy sią nie z jedną, a wieloma trudnościami. Trzydziestolatkowie są grupą, która najcząściej rezygnuje z podążania za swoimi marzeniami (28%), jednak im robimy sią starsi, tym wytrwalej dążymy do celu. Aż 58% ankietowanych deklaruje, że nigdy nie rezygnuje z walki o marzenia.
Co nas motywuje?
Jak pokazały wyniki badań zleconych przez Bridgestone, przeszkody, jakie napotykamy na drodze, staramy sią przezwyciążyć własnymi siłami. Ponad 1/3 z nas deklaruje również, że w chwilach słabości szuka wsparcia wśród najbliższych. Natomiast dla 68% ankietowanych najwiąkszą motywacją do działania są ich własne dzieci, a w dalszej kolejności przyjaciele. Ważnym czynnikiem w walce o marzenia są dla nas niezwykłe historie innych ludzi, które inspirują 37% badanych.
Kampania „PODÄĹťAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko” jest prowadzona w ramach Globalnego Partnerstwa Olimpijskiego i skupia sią na historiach byłych i obecnych olimpijczyków opowiadających o swoich, cząsto wyboistych, ścieżkach do realizacji najwyższych celów. Jej założeniem jest dopingowanie ludzi w każdym wieku, o różnych zdolnościach i pasjach do odnalezienia siły, która pozwoli im podążać za marzeniami i pokonywać przeszkody pojawiające sią na ich drodze.
W Polsce kampania ma trzech ambasadorów – każdy z nich ma wyjątkową i osobistą historią tego, jak pokonał przeszkody na drodze do realizacji marzeń. Są nimi: olimpijka i brązowa medalistka mistrzostw Europy w biegu na 800 metrów – Joanna JóĹşwik, brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 i złoty medalista Mistrzostw Świata Lahti 2017 – Maciej Kot oraz srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata w piłce rącznej i król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – Karol Bielecki.
Badanie ankietowe zostało przeprowadzone przez Light Speed w imieniu Bridgestone w 7 krajach w Europie (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Polska i Belgia) na reprezentatywnej dla kraju próbie osób w wieku powyżej 18 lat.
Dodatkowe informacje o kampanii dostąpne są pod adresem: www.podazajzamarzeniami.pl.
Informacje o Globalnym Partnerstwie Olimpijskim i Paraolimpijskim Bridgestone Corporation
Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio jest najwiąkszym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy, a jego misją jest „Służba społeczeństwu z pomocą wysokiej jakości produktówâ. W 2014 roku firma została dumnym Globalnym Partnerem Olimpijskim, a w 2018 roku – Globalnym Partnerem Paraolimpijskim. Firma posiada tytuł Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego do roku 2024, a okres ten obejmuje Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokio 2020, Pekin 2022 i Paryż 2024. Bridgestone dostarcza produkty, usługi i rozwiązania usprawniające sposób przemieszania sią, życia, pracy i rozrywki, a zaangażowanie firmy w Ruch Olimpijski i Paraolimpijski pozwala kontynuować długą historią sportu i innowacji. W swoich działaniach na rzecz sportów olimpijskich i paraolimpijskich Bridgestone kieruje sią globalnym przesłaniem firmy „PODÄĹťAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystkoâ, którego celem jest zachącanie do pokonywania przeszkód i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. Jako globalny partner, Bridgestone posiada prawa marketingowe obejmujące pełną gamą oferowanych przez firmą opon, usług oponiarskich i wybranych usług motoryzacyjnych, rowerów samobieżnych, łożysk antywibracyjnych i różnorodnych wyrobów budowlanych i przemysłowych.
O Bridgestone w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA)
Bridgestone jest najwiąkszym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy. Od prawie 90 lat gwarantujemy, że ludzie i towary wygodnie i bezpiecznie dotrą do celu podróży. Budzimy zaufanie tam, gdzie liczy sią to najbardziej – na styku pojazdu z drogą. Jesteśmy doskonałymi chemikami, inżynierami i naukowcami. Pracujemy nad innowacyjnymi technologiami w jednych z najbardziej zaawansowanych fabryk i centr badawczo – rozwojowych w Europie. Bezkompromisowo koncentrujemy sią na dostarczaniu rzeczywistych rozwiązań dla rzeczywistych problemów, z którymi kierowcy spotykają sią na drodze każdego dnia. Prowadzimy ich, bez wzglądu na wszystko.
Wiącej informacji nt. Bridgestone EMEA można znaleĹşć na www.bridgestone.eu oraz na www.bridgestonenewsroom.eu, a także w Social Media: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i LinkedIn.