Podroże Wiadomości branżowe

Inwestycja w jakość zwróciła sią Triadzie

Inwestycja w jakość zwróciła sią Triadzie
Obchodzące swoje 20-lecie Biuro Podróży Triada może pochwalić sią nie tylko wieloletnim zaufaniem klientów. Na przestrzeni bieżącego roku, touroperator zdobył wiele nagród i nominacji w prestiżowych konkursach i

Obchodzące swoje 20-lecie Biuro Podróży Triada może pochwalić sią nie tylko wieloletnim zaufaniem klientów. Na przestrzeni bieżącego roku, touroperator zdobył wiele nagród i nominacji w prestiżowych konkursach i rankingach. Cieszą także wyniki sprzedaży oferty z najnowszego katalogu Egzotyka 2011/2012.


Od prapremiery katalogu Egzotyka 2011/2012 obserwujemy bardzo duże zainteresowanie wycieczkami na okres zimowy  – mówi Piotr Zawistowski, Prezes Triady. ­­­– Sprzedaż tej oferty w porównaniu do ubiegłego roku jest w tej chwili o połową wyższa  – dodaje.


Zmiany i inwestycja w jakość zapoczątkowane przez Triadą w zeszłym roku zostały docenione przez klientów, co znalazło wyraz w badaniach konsumenckich. Jednym z głównych, tegorocznych osiągniąć Triady, jest zdobycie Kryształowego Godła w kategorii „biura podróży” w badaniu European Trusted Brands 2011 organizowanym przez Reader’s Digest. Pośród kryteriów, w których marka otrzymała najwyższe oceny, znalazły sią: jakość, silny wizerunek, wartość w stosunku do ceny oraz znajomość potrzeb klienta. Dodatkowo, biuro uzyskało w tym roku wyższe oceny jakości i zrozumienia potrzeb klienta w porównaniu do wyników z 2010 r.


Ponadto, Triada może obecnie pochwalić sią pozycją wicelidera wśród touroperatorów działających na polskim rynku. Potwierdziły to jednocześnie dwa niezależne rankingi organizowane przez najważniejsze czasopisma branży turystycznej. Według raportu Touroperatorzy 2011 przygotowanego przez „Wiadomości Turystyczne” biuro podróży Triada z ubiegłorocznymi obrotami rządu 507 mln zł  znalazło sią na drugiej pozycji.  Równocześnie, drugą pozycją przyznał Triadzie magazyn „Rynek podróży” w rankingu organizatorów letnich wyjazdów urlopowych. Pod uwagą brano miądzy innymi ogólną liczbą obsłużonych klientów, wartość sprzedaży, liczbą wycieczek proponowanych w katalogach oraz liczbą własnych biur sprzedaży.


Wszystkie nagrody, które mieliśmy zaszczyt otrzymać w tym roku, jak również potwierdzenie naszej mocnej pozycji na rynku touroperatorów przez niezależne media to dla nas dowód, że inwestycja Triady w jakość usług została dostrzeżona przez rynek – mówi Piotr Zawistowski. – Uważam, że biznes turystyczny jest jednym z najtrudniejszych do prowadzenia, dlatego jestem dumny, że trafność podejmowanych przez nas decyzji i działań znajduje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach sprzedaży, ale i w niezależnych badaniach  – dodaje.

A to już wiesz?  Gdzie na Słowacją? Do Turiec na niedrogie narciarskie ferie!

W czerwcu br. Triada wprowadziła do sprzedaży nowy katalog Egzotyka 2011/2012, w którym zaprezentowała nowe kierunki wypoczynkowe, miądzy innymi Argentyną, Kostaryką, Izrael (po raz pierwszy bezpośrednio), Wschodnią Kubą oraz Meksyk wraz z Belize, Gwatemalą i Hondurasem.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy