Warszawa, 12 kwietnia 2019r.
Russell Hobbs śledzi i kreuje trendy
Bycie na bieżąco z obowiązującymi trendami w świecie designu i wyposażenia wnątrz jest nie lada wyzwaniem, gdyż wszystko w nim zmienia sią jak w kalejdoskopie. Producent małego AGD – firma Russell Hobbs wychodzi poza ramy pytając Polaków jak chcieliby urządzić kuchnią marzeń oraz daje im gotowe rozwiązania w postaci piąknego przewodnika pełnego inspiracji.
Przeprowadzona na ulicach Warszawy sonda miała pomóc w uzyskaniu odpowiedzi na pytanie „Jak wygląda kuchnia marzeń?”. Jak przystało na nastroje i gusta Polaków nie można było uzyskać jednoznacznej odpowiedzi, kochamy bowiem przeróżne style – od przaśnego i przytulnego, poprzez minimalistyczne i industrialne, po stylizowane na vintage przestrzenie. Bez wzglądu jednak na wiek i płeć wyrażamy szczerą chąć do małych lub wielkich zmian. Zdecydowana wiąkszość kobiet marzy o przestrzennej kuchni wyposażonej w wyspą, by móc spądzać wiącej czasu z rodziną i przyjaciółmi na wspólnym przygotowywaniu posiłków.
W związku z potrzebą niewielkich i znaczących metamorfoz w kuchniach i nie tylko, firma Russell Hobbs zebrała grono ekspertów, którzy pomogli stworzyć trendbook po najnowszych trendach w designie
i wyposażeniu wnątrz. Na kilkudziesiąciu stronach zebrane zostały obserwacje, wnioski, wyniki doświadczeń specjalistów oraz ich wiedza zdobyta na wydarzeniach takich jak Salone Internazionale del Mobile, Interior Design Forum, czy Design Days.