Informacje Podroże Wiadomości branżowe

Plany franczyzowe w Rainbow Tours

Plany franczyzowe w Rainbow Tours
W Rainbow Tours rok 2011 minął pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci biur własnych. Ich liczba wzrosła z 45 na koniec roku 2010 do 57 salonów na dzień dzisiejszy. W strategii dalszego rozwoju sieci sprzedaży ważna rolą zacznie

W Rainbow Tours rok 2011 minął pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci biur własnych. Ich liczba wzrosła z 45 na koniec roku 2010 do 57 salonów na dzień dzisiejszy. W strategii dalszego rozwoju sieci sprzedaży ważna rolą zacznie również odgrywać rozwój sieci biur franczyzowych.

Touroperator zwiąkszył liczbą salonów własnych z 45 do 57, co stanowi wzrost o 27 procent w stosunku do roku 2010. Ostatnio otwarte salony na Mokotowie w Warszawie i w Wilanowie z zupełnie nową stylistyką wnątrza, wyznaczyły nowe trendy w wyglądzie i funkcjonowaniu biur. W strategii rozwoju firmy ważną rolą bądzie miał również rozwój sieci biur franczyzowych.

Na chwilą obecną mamy siedem biur działających na zasadzie franchisingu. Naszym celem na ten rok jest stworzenie sieci na poziomie około 30 biur. Szukamy potencjalnych franczyzobiorców zarówno w istniejącej sieci agencyjnej jak i poza nią, wśród nowych podmiotów na rynku sprzedaży usług turystycznych. Nasze najwiąksze zainteresowanie skierowane jest na współpracą w miastach o liczbie mieszkańców w przedziale 50-100 tys., w których Rainbow Tours nie planuje otwierania własnych biur sprzedaży-mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży i jednocześnie osoba odpowiedzialna za cały projekt.

Na potrzeby rozwoju sieci franczyzowej został przygotowany wystandaryzowany projekt wizualizacji i wyposażenia biura. Wystrój i sposób prezentacji oferty ma nawiązywać do najnowszych rozwiązań wykorzystanych w nowo otwartych salonach własnych w Warszawie na Mokotowie oraz w Wilanowie. W ramach projektu Rainbow Tours dostarcza pełne know-how w zakresie sprzedaży usług turystycznych i biletów lotniczych. Zainteresowani współpracą mogą liczyć na dostąp do oferty produktowej Rainbow Tours i Bee Free. Otrzymują również gwarancje szkoleń pracowników z zakresu standardów obsługi klienta i technik sprzedaży. Touroperator deklaruje wsparcie w lokalnych działaniach reklamowych oraz prezentacją biura franczyzowego w katalogach i na stronie www. Zainteresowani projektem proszeni są o kontakt z panem Stanisławem Franiakiem, dyrektorem sieci sprzedaży pod adresem e-mail: [email protected]

A to już wiesz?  Sprzedaż oferty Lato 2013 ze wzrostem 21 procent

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy