Biuro podróży Rainbow Tours, jako jeden z pierwszych dużych touroperatorów, rozpocząło promocją oferty Lato 2014. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu przekonać klientów, że Rainbow Tours ma jedną z najbogatszych ofert na rynku oraz zachącić ich do dokonania rezerwacji oferty Lato 2014 z 31 % rabatem (oferta ważna do 31.12.2013).
Reklamy pokazują wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzą”. W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.
Działania promocyjne obejmują swym zasiągiem: ogólnopolską telewizją, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narządzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
–Zwykle konkurenci pokazują w reklamach trochą sztuczny świat, nakłaniając odbiorców do myślenia, że spądzają wakacje zawsze w taki sam sposób. Naszym celem jest pokazanie prawdy – ludzie spądzają wakacje w bardzo różny sposób a przy tym każdy ma inne potrzeby oraz inne wyobrażenie idealnych wakacji. W Rainbow Tours klienci znajdą wakacje dopasowane do swoich wymagań – mówi Emilia Bratkowska- dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Strategią komunikacji Rainbow Tours oraz kreacją dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2014 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri. Za produkcją reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana została w Lunaparku.
Ze spotami reklamującymi Lato 2014 można sią zapoznać również na oficjalnym kanale Rainbow Tours na YouTube: http://www.youtube.com/user/mediarainbowtours?gl=PL&hl=pl
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22)
Bi Fri Marketing Consulting realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rossmann, Atlas oraz Cubus. Od roku współpracuje z Rainbow Tours. Dom mediowy współpracował również ze SKOK-iem Ubezpieczenia oraz Ecco Holiday.