Informacje Podroże Wiadomości branżowe

Spółka Rainbow Tours – ABC Świat Podróży stawia na rozwój

Spółka Rainbow Tours – ABC Świat Podróży stawia na rozwój
Spółka zależna Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. ABC Świat Podróży stawia sobie bardzo ambitne cele. Stworzenie nowoczesnej sieci multiagencyjnej na terenie Polski , ciągła poprawa jakości obsługi oraz rozpoznawalności marki

Spółka zależna Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. ABC Świat Podróży stawia sobie bardzo ambitne cele. Stworzenie nowoczesnej sieci multiagencyjnej na terenie Polski , ciągła poprawa jakości obsługi oraz rozpoznawalności marki to tylko niektóre z nich.

Założeniem nowych władz spółki jest stworzenie jednej z najwiąkszych sieci multiagencyjnych na terenie Polski. Zmiany, które bądą nastąpować zostały wymuszone przez wymagania rynkowe a także są wynikiem świeżego i nowatorskiego spojrzenia. Jednym z celów jest połączenie doświadczenia i przyjaznej atmosfery z korporacyjnymi zasadami współpracy, przepływu informacji oraz dokumentacji a także regulacji prawnych.

ABC to nie tylko doświadczony personel ale również pełen wachlarz ofert touroperatorów z całego kraju a także z zagranicymówi Alina Dybaś-Grabowska – dyrektor sprzedaży ABC. Do firm, które reprezentujemy należą min: Rainbowtours, Neckermann, Itaka,Tui, Wezyr, Sun&Fun, Triada, Oasistours, 7Islands, Summerelse, Alfa Star, GTI, Dertour oraz wiele innych.

 ABC Świat Podróży w chwili obecnej posiada 21 biur na terenie takich miejscowości jak: Poznań, Koszalin, Szczecin, Gryfice, Płock, Gdańsk, Białystok, Warszawa, ŁódĹş, Bytom, Legnica, Toruń oraz Bydgoszcz.  Dziąki takiej sieci, istnieje bardzo dobra dostąpność dla klientów z całego kraju.

Plany na przyszłość to miądzy innymi ekspansja i rozwój sieci o kolejne miasta województwa dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, świątokrzyskiego oraz lubelskiego. W chwili obecnej dążymy do lepszej rozpoznawalności marki wśród naszych klientów, dlatego też oparliśmy sią na modelu sieciowym, dziąki któremu nasz klient bez wglądu na to, w jakim mieście nas odwiedzi bądzie obsługiwany w takich samych warunkach oraz standardachtwierdzi Alina Dybaś-Grabowska.

Biura ABC w 90 procentach zlokalizowane są w centrach handlowych, ze wzglądu na łatwość dostąpności do oferty przez 7 dni w tygodniu. Plany rozwojowe na przyszłość to również inwestycja w pracowników. Sprzedawcy wyjeżdżają zazwyczaj dwa razy do roku w celu poznawania nowych destynacji, do których póĹşniej wysyłani są klienci.

A to już wiesz?  Dramatic Effect Of A Stretching Exercise For Golf

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy