Goście hotelowi już dawno przestali się zadowalać przeciętnością niezależnie od tego, czy do danego miejsca przyjeżdżają w celach biznesowych, czy też wypoczynkowych. Z myślą o podróżnych, którzy nie chcą meldować si
Podróżowanie autem daje niezależność, możliwość zwiedzania miejsc „po drodze” oraz spontanicznego modyfikowania kierunku i czasu wyprawy. Wychodząc naprzeciw potrzebom turystów, włoski region Trentino proponuje aż 4 tra
Od początku marca do końca roku długi biur i agentów turystycznych wzrosły o 30%, osiągając poziom 20,4 mln zł. W ciągu pierwszych 2 tygodniach stycznia powiększyły się o kolejne 0,6 mln zł.
W Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości przez 2 dni działania programu zapłaciło za nocleg bonem. Pierwszy klient z bonem stawił się w recepcji już o 8.00 rano w sobotę, zaledwie kilka godzin po uruchomieniu systemu w ZUS.
Jak ochronić branżę turystyczną?
– Niezależnie od wyzwań, którym obecnie musimy stawić czoło, chcemy kontynuować nasz rozwój – mówi Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. Wszystkie hotele B&B są ponownie otwarte dla gości, a sieć planuje
Polacy zawieszają plany wyjazdowe, a branża turystyczna stoi przez ryzykiem poważnych problemów i wielu niejasności. Kto poniesie koszty odwołanych wyjazdów?
Projekt Bałtyckie Trasy Przyrodnicze i Kulturowe (BHR) powstał z myślą o ulepszaniu oferty turystycznej regionu południowego Bałtyku. Obszar Morza Bałtyckiego do nie dawna kojarzony tylko z letnim okresem turystycznym i plażą
B&B Hotels – jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelowych w Europie rozszerza współpracę z platformą TrustYou – światowym liderem w dziedzinie zarządzania reputacją online. Celem jest oczywiście podnoszenie jako
Dobiegają końca eliminacje do 11 edycji kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. By otrzymać certyfikat trzeba przejść ocenę ekspertów. W jury m.in. Beata Tadla, Czesław Mozil i Marta Kuligowska.