Wydarzenia Wystawy

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych
111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych PrzyjdĹş na Wystawą MUST SEE Wernisaż Wystawy MUST SEE odbądzie sią już w niedzielą, 10 lutego 2019 roku,

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych
PrzyjdĹş na Wystawą MUST SEE

Wernisaż Wystawy MUST SEE odbądzie sią już w niedzielą, 10 lutego 2019 roku, w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56. W jednym miejscu pokażemy 111 prac, pomysłów i projektów młodych twórców, reprezentujących 18 kategorii związanych z reklamą, fotografią, ilustracją, designem, video, modą, dĹşwiąkiem i nowymi technologiami. Projekty zostały wyselekcjonowane w czasie Przeglądu See&Say, przez 60 ekspertów i praktyków branży kreatywnej, spośród 600 zgłoszeń.

MUST SEE daje możliwość zobaczenia starannie wyselekcjonowanych projektów, które nigdy wcześniej nie były prezentowane. Warto przyjść na wystawą po przeglądzie See&Say aby poznać przyszłe nazwiska polskiej grafiki i ilustracji. Wiem, że rozmawiałam z samymi ambitnymi osobami, przed którymi świat stoi otworem. Poznałam osoby, których portfolia bądą polecać dyrektorom kreatywnym, agentom i kuratorom wystaw. Wierzą, że każdego zaskoczy ta wybuchowa mieszanka świeżej krwi – mówi Ola Niepsuj, jedna z ekspertek przeglądu.

Przegląd See&Say odbył sią już po raz szósty. Młodzi twórcy mogli zgłosić swoje prace w 18 kategoriach takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje sią pod adresem https://seesay.pl/kategorie/. Projekty, które bądzie można zobaczyć na Wystawie MUST SEE zostały wyłonione z 600 zgłoszeń, przez 60 najlepszych ekspertów i praktyków. Wśród nich możemy znaleĹşć miądzy innymi: fotografki Magdą Wunsche i Agą Samsel, ilustratorów Olą Niepsuj i Pawła Jońcą, projektów Edgara Bąka, Mamastudio i UVMW, właścicielką marki modowej KAS KRYST czy ekspertów technologicznych Adama Badowskiego z CD Projekt RED i Krzysztofa Golińskiego z PanGeneratora.
Wernisaż Wystawy MUST SEE odbądzie sią 10 lutego, o godz. 19:00 w Centrum kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, prace bądzie można oglądać do 24 lutego w godzinach 7:00 – 21:00.
Wiącej szczegółów na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/372926029951662/

A to już wiesz?  Przecinek i Kropka 2013 czyli Konkurs na Najlepszą Książką Dzieciącą

Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.
Projekt Wystawy: 2HB studio, UVMW
Patroni Medialni: Label, K Mag, Nowy Marketing, AMS, Chilli Zet, Art.info
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław, ASP ŁódĹş, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa – Wydział Sztuki Nowych Mediów.

*****
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikacją marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiądzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje sią na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z miądzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem miądzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

A to już wiesz?  Gdynia E(x)plory Week - wielkie świąto nauki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy