Data publikacji: 2017-12-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brązowe Godło dla DHL Express w programie Operator Logistyczny 2017
Kategoria: Transport, BIZNES
DHL Express, dostawca i ekspert na rynku międzynarodowych przesyłek ekspresowych, zdobył Brązowe Godło w XIV edycji badania satysfakcji klientów Operator Logistyczny Roku 2017.

DHL Express, dostawca i ekspert na rynku międzynarodowych przesyłek ekspresowych, zdobył Brązowe Godło w XIV edycji badania satysfakcji klientów Operator Logistyczny Roku 2017. Tegoroczne wyniki potwierdzają, że DHL Express wciąż pozostaje w gronie najlepszych na rynku i cieszy się zaufaniem klientów.
W rankingu firm logistycznych, firma DHL Express zajęła drugie miejsce w kategorii Pozycja rynkowa, przyznane jej przez klientów wszystkich firm za standardy obsługi. Zdaniem ogółu klientów pozostaje również w czołówce Najbardziej konkurencyjnych firm, plasując się na 2. miejscu.
W opinii organizatorów i firm uczestniczących w badaniu, DHL Express jest dominującym dostawcą usług logistycznych w segmencie międzynarodowych usług kurierskich i niezmiennie od lat, najczęściej rekomendowaną firmą w całym segmencie usług kurierskich i ekspresowych. Na przodującą pozycję rynkową firmy składa się nie tylko zasięg geograficzny dostaw międzynarodowych (cecha obsługi, w której zachowuje olbrzymią przewagę nad konkurentami), ale także serwis ekspresowy (w dostawach z gwarantowaną godziną dostawy następnego dnia jest jednym z liderów).
O zaufaniu klientów świadczą prestiżowe wyróżnienia przyznane firmie w poprzednich edycjach programu badawczego Operatora Logistycznego. DHL Express jest bowiem laureatem głównej nagrody w 2004 i 2011 roku oraz zdobywcą nagród i wyróżnień we wszystkich pozostałych jego edycjach od 2003 r.
Wręczenie nagrody miało miejsce podczas największego w Polsce spotkania środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 7 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrodę odebrał dyrektor zarządzający DHL Express – Tomasz Buraś.
„Jesteśmy najbardziej międzynarodową firmą na świecie – firmę DHL Express można spotkać praktycznie wszędzie, ponieważ jesteśmy obecni w 220 krajach i wydzielonych terytoriach. W Polsce budujemy nowe fundamenty oparte na dedykowanym fantastycznym zespole międzynarodowych specjalistów i nowoczesnej infrastrukturze zawierającej między innymi automatyczną sortownię w Pyrzowicach, czy niedawno otwarty obiekt na lotnisku w Warszawie. Wszystko po to, aby zapewnić rosnącym rzeszom naszych klientów możliwość sprawnego prowadzenia ich międzynarodowych biznesów. Niezmienne od 1969 roku, kiedy przewieźliśmy pierwszą przesyłkę, najważniejsza dla nas jest opinia i satysfakcja klientów. Dlatego przyznanie DHL Express Brązowego Godła w badaniu satysfakcji klientów jest dla naszego zespołu ogromnym wyróżnieniem i powodem do dumy. Dziękujemy szczególnie klientom, którzy docenili naszą pracę i obdarzają nas zaufaniem, powierzając nam każdego dnia swoje międzynarodowe przesyłki”.– powiedział Tomasz Buraś, dyrektor zarządzający DHL Express.
Operator Logistyczny Roku to niezależne badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.
Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Transport #BIZNES