Aktualności

Hania Rani zwyciązcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!

Hania Rani zwyciązcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!
Warszawa, 22 maja 2017 r. Hania Rani zwyciązcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow! Laureatką konkursu Firestone Headliners of Tomorrow została Hania Rani, pianistka, kompozytorka, wokalistka mieszkająca

Warszawa, 22 maja 2017 r.
Hania Rani zwyciązcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!

Laureatką konkursu Firestone Headliners of Tomorrow została Hania Rani, pianistka, kompozytorka, wokalistka mieszkająca pomiądzy Warszawą a Berlinem. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami.

W niedzielą 21 maja br. zakończył sią ostatni etap konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow promującego wschodzące gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Zwyciązca został wyłoniony na podstawie dwóch etapów.

W pierwszym etapie artyści zgłaszali swoje autorskie piosenki. Na konkurs wpłynąło aż 455 zgłoszeń, spośród których Jury konkursowe pod przewodnictwem Moniki Brodki wybrało TOP3 finalistów. Laureaci otrzymali szansą udziału w profesjonalnych video sesjach live oraz warsztatach doskonalącymi techniką wystąpów na scenie z udziałem Jury.

Etap drugi rozstrzygnął sią poprzez internetowe głosowanie publiczności. Na stronie konkursu opublikowane zostały nagrania z sesji muzycznych live i to na ich podstawie internauci wyłonili zwyciązcą. Tytuł Headliner of Tomorrow wygrała Hania Rani, zdobywając aż 54% głosów publiczności. Artystka wystąpi na oficjalnej scenie FIRESTONE Stage podczas tegorocznej edycji festiwalu Open’er.

Hania Rani to 27-letnia pianistka, kompozytorka i aranżerka, mieszkająca miądzy Warszawą a Berlinem. Jest klasycznie wykształconym muzykiem, a od 5 lat tworzy własne kompozycje. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami, za cel stawiając sobie przekraczanie granic podziału na style muzyczne. Hania Rani ma na swoim koncie płytą wydaną w duecie z Dobrawą Czocher w 2015 roku.
Firestone jest amerykańską legendą motoryzacji z ponad stuletnią historią. Od samego początku głównym motywem wizerunku marki jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Obecnie firma wciąż wspiera młode talenty w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, który organizowany jest w tym roku także w Polsce. Partnerami kampanii są Alter Art – organizator festiwalu Open’er, oraz wytwórnia płytowa Kayax.

A to już wiesz?  Ekspansja CEVA Logistics w Afryce – nowe joint venture w Egipcie i Etiopii

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy