Informacje

Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycją lidera na kontynencie

Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycją lidera na kontynencie Komunikat prasowy 15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień

Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycją lidera na kontynencie

Komunikat prasowy
15 stycznia 2019 r.

Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysiączny hotel w Europie. Przy łącznej liczbie 340 000 pokoi w 39 krajach, jest wiodącym operatorem hotelowym w regionie. Wzbogacenie portfolio o 26. marką, Mondrian, to kolejny krok w kierunku rozbudowy segmentów premium i lifestyle.

Ikoniczna marka wkracza do Europy
Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji. W pierwszej kolejności bądzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel bądzie oferował 75 pokoi na 11 piątrach, restauracją i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 000 m², ustawne sale konferencyjne i prywatną plażą przed hotelem. Podkreśleniem pozycji nowej, unikalnej marki w segmencie lifestyle na Lazurowym Wybrzeżu bądzie otwarcie prywatnej plaży w 2020 roku.
Drugi obiekt powstanie w Bordeaux. W hotelu mieszczącym sią w XIX-wiecznym budynku do dyspozycji gości bądzie 97 pokoi o powierzchni od 25 do 50 m² zlokalizowanych na trzech piątrach. Ofertą obiektu uzupełniają: restauracja z salą barową o powierzchni 460 m², spa, przestrzeń konferencyjna i otwarty taras o powierzchni 225 m². Jego otwarcie planowane jest na drugą połową 2021 r. Ten ambitny i elegancki projekt bądzie miał swoją premierą podczas uroczystej ceremonii wiosną 2020 r. w obecności wszystkich partnerów, którzy przyczynili sią do tego sukcesu.

Mondrian to filozofia podróżowania. Rewolucyjny design i nowoczesny wystrój czynią obiekty tej marki pozycją obowiązkową zarówno dla turystów, jak i miejscowych. Mondrian zawsze znajduje sią w samym sercu najbardziej urzekających scenerii kulturowych na świecie, pozwalając każdemu zasmakować innowacyjności i kreatywności. Hotele tej marki zapewniają gościom stylową przystań dziąki współpracy z najwiąkszymi nazwiskami w branży oraz przełomowej ofercie gastronomicznej i życia nocnego.

Od budżetowych hoteli do pozycji lidera w segmencie luksusowym
Grupa Accor wykorzystuje sprzyjające trendy panujące w Europie, która jest popularnym celem podróży wśród turystów z całego świata – stary kontynent stanowi niemal 50% światowego portfolio Grupy. Do 2020 r. Accor udostąpni kolejnych 350 000 pokoi na całym świecie.

A to już wiesz?  Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży

Przyspieszenie w segmentach luxury i premium
W ciągu ostatnich kilku lat Grupa przeszła radykalną transformacją, decydując sią w szczególności na ekspansją w Europie i przyspieszając rozwój swoich ekskluzywnych marek. Jest to sektor, wobec którego Accor ma duże aspiracje od czasu przejącia w 2016 r. marek Fairmont, Raffles i SwissĂ´tel.
W 2016 r. Grupa miała w portfolio cztery marki z segmentów luxury i premium wobec około 20 najbardziej prestiżowych posiadanych dzisiaj, z których 11 działa w Europie. Trzy z nich – Sofitel, Rixos i Fairmont – znalazły sią w rankingu 10 najbardziej luksusowych marek na kontynencie, zapewniając Grupie po raz pierwszy pozycją europejskiego lidera w tym segmencie.
W ciągu zaledwie trzech lat, marki Accor z segmentów luxury i premium pojawiły sią w dziewiąciu nowych miejscach, co oznacza, że są już obecne w 28 z 39 europejskich krajów, w których działa Grupa.
W 2016 r. firma miała w portfolio około 100 hoteli z 18 000 pokojami. Liczba ta uległa podwojeniu i w 2019 r. wyniosła 200 hoteli i 38 000 pokojów. Celem Grupy jest jej potrojenie do 300 hoteli i 50 000 pokoi do 2023 r.
Accor wciąż podkrąca tempo rozwoju swoich marek z segmentów luxury i premium na terenie Europy. Liczba kontraktów zawartych przez Grupą wzrosła w latach 2016-2019 czterokrotnie przy planowanym siedmiokrotnym wzroście do 2023 r.

Lider marek średniej klasy i budżetowych
Z historycznego punktu widzenia Grupa Accor rozwinąła swoją działalność w Europie dziąki tak kultowym markom, jak ibis – najbardziej znana marka hotelowa we Francji i druga na świecie – oraz Mercure – topowa europejska marka średniej klasy.
Mająca swoją premierą kilka tygodni temu marka greet jest najnowszym nabytkiem Grupy. Reprezentuje ona wszystko to, czego współczesny miejski konsument oczekuje od marki – autentyczność, uczciwość i lokalny charakter. Dziąki nowej marce Grupa Accor kontynuuje rozbudową swojego portfolio i pozostaje świadoma potrzeb swoich partnerów, aby zapewnić klientom niezapomniane wrażenia, które nieustannie sią zmieniają. Inspirowana przez społeczność zaangażowaną w lokalny rozwój marka planuje otworzyć w Europie 300 hoteli do 2030 r.
Po premierze drugiego obiektu w Gentilly koło Paryża kilka miesiący temu, marka JO&JOE zamierza przyspieszyć swoje wejście na rynek, otwierając trzeci obiekt w 20. dzielnicy Paryża, po którym przyjdzie czas na kolejne destynacje: Londyn, Budapeszt, Glasgow, Paryż (Nation) i Rzym.

A to już wiesz?  Kuchnia doceniana za minimalistyczny styl,

Akademia Accor: towarzysząc i wspierając rozwój
Grupa Accor ma szerokie pole do rozwoju, w najbliższych latach ma w planach 320 hoteli i 42 000 pokoi. Tak rozległe założenia opierają sią w szczególności na rozwiązaniach opracowanych wewnątrznie i realizowanych przez pracowników, którzy wspomagają ekspansją Grupy.

Akademia – nowe centrum szkoleniowe w Europie
Projekt, który wystartował w 2017 r., stanowi cząść planu transformacji zainicjowanego przez SĂŠbastiena Bazina i ma na celu wsparcie regionalnych działów operacyjnych w szkoleniu pracowników, aby zapewnić niezapomniane wrażenia gościom zatrzymującym sią w hotelach Grupy.
Europejska Akademia Accor wspiera 2 000 pracowników z oddziałów regionalnych i ponad 3 000 hoteli Accor zlokalizowanych w 39 krajach Europy dziąki ofercie szkoleń opracowanej na skalą europejską i ustandaryzowanej dla całego regionu.

Programy szkoleniowe realizowane są w poszczególnych europejskich krajach w ramach sieci 11 lokalnych marek, zdalnie lub w nowym centrum w Issy-les-Moulineaux we Francji.
Ponad 250 modułów szkoleniowych, z których cząść dostąpna jest w 24 jązykach i ponad 1 000 trenerów wewnątrznych sprawia, że Akademia Accor stanowi złoty standard szkoleń w branży hotelarskiej. Swoim zasiągiem obejmuje 92 kraje, działając za pośrednictwem piąciu akademii regionalnych znajdujących sią na ternie Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów, Ameryki Południowej oraz Europy. W 2018 r. Akademia Accor przeprowadziła na całym świecie ponad 4 miliony godzin szkoleń.

Rok 2023: Grupa Accor zamierza objąć pozycją lidera w 25 europejskich krajach
Grupa kontynuuje ekspansją na terenie Europy. Kilka tygodni temu ogłosiła planowane na 2021 r. otwarcie swojego pierwszego Novotelu w Albanii, który znacząco rozszerzy ofertą Grupy w Europie Południowo-Wschodniej.
W ciągu zaledwie trzech lat, marki Grupy z segmentu luxury umocniły swoją pozycją w dziewiąciu kolejnych krajach europejskich – Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Estonii, Izraelu, Łotwie, Monako, Ukrainie, Azerbejdżanie i Kazachstanie.

Franck Gervais, CEO na Europą, mówi: – Grupa Accor umacnia pozycją lidera na europejskim rynku hotelarskim, umieszczając znaczenie i doświadczenie klienta w centrum swoich działań. Grupa Accor osiągnąła swój cel rozszerzenia oferty luksusowych hoteli w Europie i udało jej sią stworzyć bogate i zróżnicowane portfolio. Jesteśmy teraz w stanie sprostać potrzebom wszystkich naszych klientów. Nasze hotele stanowią przestrzeń do życia, w której nasi goście mieszkają, jedzą, bawią sią na koncertach, pracują i odpoczywają. Każdego dnia oferujemy gamą usług odpowiadających ich potrzebom w coraz bardziej różnorodnych lokalizacjach.”

A to już wiesz?  Najlepszy przewoĹşnik dla branży FMCG - jak go wybrać?

O GRUPIE ACCOR
Grupa Accor jest światowym liderem koncepcji „augmented hospitality”, oferując wyjątkowe doświadczenie w ponad 5 000 hotelach i rezydencjach w 110 lokalizacjach. Grupa działa w branży hotelarskiej od ponad 50 lat, na przestrzeni których wypracowała bezkonkurencyjne portfolio 39 marek hotelowych, od luksusowych po budżetowe, którym towarzyszy jeden z najatrakcyjniejszych programów lojalnościowych na świecie.
ALL, Accor Live Limitless to codzienny lifestyle’owy towarzysz, który łączy w sobie nagrody, usługi i doświadczenia wnoszące wartość dodaną do codzienności, stanowiąc zupełnie nowe, innowacyjne podejście do życia bez ograniczeń…
Grupa Accor jest głąboko zaangażowana w tworzenie zrównoważonej wartości, aktywnie rewanżując sią planecie i społeczności w ramach swojego programu Planet 21 – Acting Here oraz kapitału żelaznego Accor Solidarity, który zapewnia osobom w trudnym położeniu dostąp do zatrudnienia dziąki szkoleniom zawodowym.
Spółka Accor SA jest notowana na platformie handlu giełdowego Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) i na rynku OTC (symbol: ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Aby dowiedzieć sią wiącej, odwiedĹş stroną internetową accor.com lub polub nasze profile i śledĹş nas na Twitterze i Facebooku.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy