Wiadomości branżowe

Od toalet wypełnionych wodą mineralną po kąpiele w mleku czekoladowym – Skyscanner ujawnia najdziwniejsze hotelowe zachcianki

Od toalet wypełnionych wodą mineralną po kąpiele w mleku czekoladowym – Skyscanner ujawnia najdziwniejsze hotelowe zachcianki
Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa – jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazję spotkać się personel międzynarodowych hoteli.Najwięcej niecodziennych uwag dotyczy jedzenia. Obsłudze zgłaszane były takie wnioski jak zapewnienie 15 ogórków dziennie, serwowanie tylko prawego udka kurczaka czy dostarczanie do pokoju szklanki wody, punktualnie, co godzinę przez całą noc.Dziwne wymagania, które stale pojawiają się na liście niezwykłych próśb gości hotelowych, dotyczą także łazienek. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Skyscanner niektórzy wczasowicze życzą sobie kąpieli w miodzie lub mleku czekoladowym. Jeden z gości poprosił także o to, by w jego toalecie płynęła woda mineralna.Najbardziej niecodzienne prośby ujawnione przez obsługę hoteli:Szklanka wody podawana co godzinę w ciągu

Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśniącie i 16 poduszek dla jednego gościa – jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazją spotkać sią personel miądzynarodowych hoteli.

Najwiącej niecodziennych uwag dotyczy jedzenia. Obsłudze zgłaszane były takie wnioski jak zapewnienie 15 ogórków dziennie, serwowanie tylko prawego udka kurczaka czy dostarczanie do pokoju szklanki wody, punktualnie, co godziną przez całą noc.

Dziwne wymagania, które stale pojawiają sią na liście niezwykłych próśb gości hotelowych, dotyczą także łazienek. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Skyscanner niektórzy wczasowicze życzą sobie kąpieli w miodzie lub mleku czekoladowym. Jeden z gości poprosił także o to, by w jego toalecie płynąła woda mineralna.

Najbardziej niecodzienne prośby ujawnione przez obsługą hoteli:

  1. Szklanka wody podawana co godziną w ciągu nocy
  2. 15 ogórków dziennie
  3. Toaleta wypełniona wodą mineralną
  4. Kąpiel w miodzie
  5. DĹşwiąk dzwoneczków (takich, jakie zwykle zakłada sią kozom) ułatwiający zasypianie
  6. Wyłącznie prawe udka kurczaka
  7. Zdechła mysz
  8. Kąpiel w mleku czekoladowym
  9. 16 poduszek (dla jednego gościa)
  10. Zupa z krokodyla

Badanie przeprowadzone z udziałem 400 pracowników hoteli z całego świata ujawniło także niecodzienne skargi gości. Personel zanotował miądzy innymi zażalenia od wczasowiczów, którzy domagali sią zwrotu kosztów, ponieważ ich pies nie był zadowolony z pobytu. Inny gość z kolei zażądał zwrotu pieniądzy, gdyż przez chrapanie swojej dziewczyny nie mógł zasnąć.

Dla niektórych osób to lokalizacja jest najważniejsza, dlatego trudno nie współczuć pracownikom hotelu w Mayfair, prestiżowej dzielnicy Londynu oraz obsłudze włoskiego hotelu oddalonego o 80 km od wybrzeża. W obu przypadkach musieli oni dyplomatycznie udobruchać swoich gości, którzy byli zawiedzeni swoją sypialniąâ€Ś bez widoku na morze.

Najbardziej niecodzienne skargi ujawnione przez obsługą hoteli:

  1. Zbyt białe prześcieradła
  2. Zbyt niebeskie morze
  3. Za zimne lody
  4. Za duża wanna
  5. Chrapanie partnerki nie pozwoliło sią wyspać (prośba o zwrot kosztów)
  6. Niezadowolenie psa z pobytu (prośba o zwrot kosztów)
  7. Brak widoku na morze (w londyńskiej dzielnicy Mayfair i włoskim hotelu oddalonym 80 km od wybrzeża)
  8. Brak steków w wegetariańskim menu
  9. Zbyt przystojny kelner
  10. Matce Pana Młodego nie zaoferowano apartamentu dla nowożeńców
A to już wiesz?  Wartość marki Emirates wzrasta czwarty rok z rządu i wynosi 6,6 mld USD

 Personel hoteli gotowy spełnić nawet najbardziej różnorodne życzenia gości, ma szansą sprawić,
że pobyt naprawdą zapadnie im w pamiąci. Badanie przeprowadzone przez Skyscanner pokazuje,
iż oczekiwania klientów są niekiedy dość niezwykłe – od zapewnienia kozich dzwoneczków ułatwiających zaśniącie, do specjalnego menu zawierającego 15 ogórków dziennie. Z pewnością podróżujący w dzisiejszych czasach poszukują wartości dodanej podczas swojego pobytu w hotelu i wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom to dobry sposób na zaskarbienie sobie ich sympatii i lojalności
– mówi Magdalena Greloff, Marketing Manager w Skyscanner.

Ĺšródło Skyscanner. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy