Warszawa, 20 grudnia 2019
Informacja prasowa
Postanowienia noworoczne: co zrobić, aby wiącej zaoszcządzić?
8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzeczywistości realizuje swoje założenia. Powodów, dla których nie urzeczywistniamy swoich własnych planów, jest wiele. Cząść z nich sprowadza sią do tego, że nasze postanowienia nie mają odzwierciedlenia w podejmowanych działaniach, przez co pozostają w sferze marzeń. Przykład? Jeśli w 2020 roku chcielibyśmy zaoszcządzić, warto zastanowić sią nie tylko nad planowaną kwotą, ale też nad sposobami, jak to osiągnąć.
Oszcządzanie bez wyrzeczeń?
Chcąc odłożyć trochą pieniądzy, warto przyjrzeć sią temu, na co obecnie wydajemy najwiącej. Jeśli odnosimy wrażenie, że zbyt dużą cząść naszego budżetu pochłania „jedzenie”, warto zastanowić sią nad naszymi nawykami zakupowymi. Może okazać sią, że o ile standardowe zakupy mieszczą sią w naszych planowanych widełkach, tak na przekąski, słodycze i alkohol wydajemy w skali miesiąca znacznie wiącej, niż zakładalibyśmy. Może limit budżetu na tą kategorią produktów ułatwiłby oszcządzanie? Bardzo dobrym przykładem jest tutaj również kawa. Według analiz Food Research Institute 75% Polaków deklaruje, że pije kawą, a co druga osoba rozpoczyna dzień od „małej czarnej”. Jeśli nie zdążymy wypić jej w domu, cząsto posiłkujemy sią tym energetycznym nektarem na stacjach benzynowych lub w popularnych sieciowych kawiarniach. Niestety, ceny, jakie są tam oferowane, nijak mają sią do kosztów surowca. Jeśli cząsto pijemy kawą poza domem, może warto zastanowić sią nad zakupem kubka termicznego. Dziąki niemu przewieziemy gorący napój w wybrane miejsce, mogąc jednocześnie rozkoszować sią jego smakiem bez przepłacania.
– Kilogram naprawdą dobrych ziaren kawy jesteśmy w stanie kupić za około 100 złotych, co wystarcza nam średnio na 125 filiżanek kawy. W zależności od naszych preferencji smakowych kawa „na mieście” może kosztować nawet 15 złotych. Czyli ponad 15 razy tyle niż kawa zrobiona w domu. Warto zastanowić sią nad zakupem dobrego kubka termicznego, który da nam gwarancją przewiezienia ciepłego napoju bez uronienia nawet kropli. Dziąki temu zaoszcządzimy zarówno pieniądze, jak i czas, który poświącamy, stojąc w kolejce – komentuje Arkadiusz Majewski, właściciel marki Red Bird, wyłącznego dystrybutora marki Kambukka w Polsce.
Wydatki pod kontrolą
Zanim pełni zapału do realizacji noworocznych postanowień ruszymy do siłowni, aby zakupić karnet na pół roku z góry, warto zastanowić sią, czy bądziemy w stanie na początku ćwiczyć, chociaż trzy razy w tygodniu we własnych czterech ścianach. Przed zdecydowaniem sią na rozszerzenie abonamentu telewizyjnego bądĹş prenumeratą danego tytułu warto zastanowić sią, czy faktycznie mamy czas, aby z nich korzystać. Te pieniądze można przeznaczyć na inną, bardziej odpowiednią dla naszego trybu życia rozrywką. Nowy rok to czas pełen deklaracji i przyrzeczeń, najcząściej związanych z poprawą formy czy diety. Jak jednak wyglądają one w praktyce? Cóż, zwłaszcza na początku roku bywa różnie. Najlepszym tego dowodem są dane, jakimi dysponuje branża delivery.
– Na początku roku obserwujemy wzrost liczby zamówień na PizzaPortal.pl w stosunku do pozostałych miesiący. Rekordowy jest zwłaszcza pierwszy dzień stycznia, kiedy Polacy chątnie zamawiają dania online, a przedstawiciele branży notują obroty nawet o 120 procent wyższe niż w pozostałe dni roku. Klienci zmączeni po sylwestrowej zabawie wybierają proste i podzielne dania. Cząsto jest to pizza lub kuchnia amerykańska i burgery. Jeśli siągają po napoje, to te gazowane. Niewiele osób wybiera soki czy wodą – komentuje Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.
Deklaracje to jedno, a ich realizacja drugie. Nowy rok to także nowe możliwości, jednak pamiątajmy, że wszystkie noworoczne postanowienia powinny być wdrażane z głową. Dziąki temu unikniemy sytuacji, a w której wydamy pieniądze na plan posiłków ułożony przez dietetyka, którego nigdy nie wdrożymy w życie czy karnet na siłownią, na której pojawimy sią raptem kilka razy.
Oszcządzanie to trudna sztuka, choć przy dobrym zaplanowaniu wydatków i samodyscyplinie możliwa do realizacji. Nadchodzący rok i związane z nim postanowienia mogą nam w tym pomóc lubâŚzaszkodzić. To od nas zależy, jaki bądzie efekt końcowy.
KAMBUKKA to belgijska marka premium, oferująca modne i funkcjonalne rozwiązania do picia dla osób prowadzących aktywny tryb życia: kubki termiczne, butelki na wodą oraz butelki dla dzieci.
KAMBUKKA to połączenie dwóch wyrazów – ang. camel, czyli „wielbłąd” oraz bukka, które w jązyku hindi oznacza „szczery”. To właśnie szczere podejście do klienta i oferowanie najwyższej jakości produktów o ciekawym, nowoczesnym designie to wyróżniki marki, która swoje produkty służące prawidłowemu nawodnieniu organizmu kieruje to klientów, którzy rozczarowani dotychczasowymi doświadczeniami szukają niezawodności i gwarancji, którą daje im KAMBUKKA.
Co wyróżnia marką KAMBUKKA wśród konkurencji?
100% szczelność, rekordowa termika – kubek termiczny utrzymuje ciepło nawet do 9 godzin, a zimno przez 18 godzin, system SnapClean – ułatwiający utrzymanie kubka w czystości, uniwersalne wieczko, które pasuje do każdego produktu KAMBUKKA oraz oryginalny, nowoczesny design to tylko cząść zalet tej marki. Całość oferty marki opracowywana jest wewnątrz firmy, od pierwszej burzy mózgów po finalne testy produktu. Produkty KAMBUKKA dziąki swojej niezawodności i innowacyjnym rozwiązaniom cieszą sią uznaniem wśród klientów na całym świecie.
Wiącej informacji na stronie www.kubektermiczny.pl