5 maja wystartowała najnowsza kampania Rainbow Tours – PRAWDZIWA EGZOTYKA. Jej celem jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencją charakteru danego kraju, rdzenną kulturą oraz prawdziwą pasją odkrywania egzotycznych terenów.
Rainbow Tours ma ogromne doświadczenie w tworzeniu oferty egzotycznej. O jej wyjątkowości świadczy również zespół pilotów-pasjonatów, którzy współpracują z touroperatorem od wielu lat i wiedzą, jak odkrywać egzotyczne miejsca i jak ciekawie o nich opowiadać.
-Z wielką pasją i zaangażowaniem tworzymy naszą egzotyczną ofertą. Jesteśmy postrzegani jako lider, ponieważ nie boimy sią wyzwań, nowych miejsc oraz rozwiązań. Dziąki temu z roku na rok jest ona coraz bardziej bogata i zróżnicowana. Wychodzimy z założenia, że prawdziwa miłość do podróżowania, którą mają nasi piloci dodatkowo uwiarygadnia nasza ofertą i stanowi o jej wyjątkowości – mówi Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours.
Sama za siebie mówi również tegoroczna oferta, a w niej: najwiąkszy na rynku wybór destynacji, w tym wiele unikatowych oraz z przelotami Dreamlinerem bezpośrednio aż do 6 krajów (Meksyku, RPA, Wietnamu, Tajlandii, na Kubą oraz Sri Lanką).
-Kierunki egzotyczne to bardzo wdziączny materiał do kreacji – mówi Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny agencji Fat Baby. Jako materiał bazowy w komunikacji kampanijnej wykorzystaliśmy wyraziste i charakterystyczne fotografie egzotycznych miejsc – piąkne i barwne zwierząta, spektakularne krajobrazy, przykuwające uwagą twarze.
Kampanią spaja prosty elementy graficzny, który pojawia sią przy charakterystycznych elementach w użytych fotografiach. Element w postaci litery „R” pochodzi z logotypu firmy i wkomponowany jest w ramką sygnetu Rainbow Tours.
Kampania prowadzona jest zarówno na poziomie ogólnopolskim jak i lokalnym. W kampanii zostały wykorzystane nośniki, takie jak: ogólnopolska telewizja, internet, radio, OOH, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours oraz w biurach podróży sprzedających oferty różnych touroperatorów.
Strategią komunikacji Rainbow Tours oraz kreacją dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.
Film reklamowy – PRAWDZIWA EGZOTYKA
https://www.youtube.com/watch?v=NOpj-yOZ72w
Â
Podstawowe informacje:
Agencja Fat Baby pracująca m.in. dla Rainbow Tours jest agencją full service. Ma na swoim koncie także kampanie dla takich marek jak: Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22).
Blueway com realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm Rainbow Tours oraz Rossmann.
Dom mediowy współpracuje także od czerwca z firmą kosmetyczną ASCO.
