Informacje Podroże Wiadomości branżowe

Rainbow Tours szkoli pracowników

Rainbow Tours szkoli pracowników
Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnątrzne, study toury

Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnątrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i Rezydentów.

W drugiej połowie 2011 roku Rainbow Tours rozpoczął realizacje projektu szkoleń wewnątrznych. W pierwszym etapie przy pomocy renomowanej firmy szkoleniowej wyłoniono grupą potencjalnych trenerów wewnątrznych rekrutujących sią z pracowników sprzedaży touroperatora. W efekcie dalszych procesów wyłoniono zespół czterech osób, prowadzący zającia z zakresu technik obsługi klienta.

Uczestnikami kursów oprócz doradców klienta z biur własnych Rainbow Tours są również pracownicy biur franczyzowych, ponieważ zależy nam na tym, aby standardy obsługi były wsządzie jednakowe. W kolejnym etapie, prawdopodobnie w IV kwartale 2012 roku stworzymy możliwość doszkalania również dla naszych najlepszych agentów– mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży Rainbow Tours.

Na chwilą obecną w warsztatach wziąło udział około 90 osób. Głównym celem projektu jest nie tylko podniesienie jakości obsługi klienta ale również poprawa znajomości produktów i programów Rainbow Tours oraz Bee Free.

Drugą formą szkoleniową oferowaną przez touroperatora są study toury które są okazją do zapoznania sią z baza hotelową oraz atrakcjami danego kierunku i jednocześnie stanowią doskonałą formą integracji pracowników.

 – Głównym celem takiego wyjazdu szkoleniowego jest poznanie oferty hotelowej. Przy okazji uczestnicy mają możliwość zapoznania sią z kulturą kraju, kuchnią oraz zwyczajami– mówi Rafał Wasiak, kierownik działu agencyjnego w Rainbow ToursTo również świetna okazja do wymiany spostrzeżeń oraz doświadczeń.

Rainbow Tours w roku 2011 przygotował dla swoich pracowników oraz agentów 13 wyjazdów szkoleniowych- miądzy innymi do Chorwacji, Izraela, Turcji oraz na Sri Lanką i do Tajlandii. Łącznie wziąło w  nich udział prawie 350 osób. Ze wzglądu na stale rozbudowującą sią ofertą oraz rosnące zainteresowanie tego typu szkoleniami Rainbow Tours planuje wysłać około 500 osób w roku bieżącym.

A to już wiesz?  Optymizm w "Rainbow Tours"

Touroperator w swoich działaniach edukacyjnych skupia sią nie tylko na pracownikach zajmujących sią sprzedażą. Poprzez swoją Akademią  realizuje projekt szkoleń zamkniątych dla pilotów i rezydentów majac na uwadze konieczność nieustannego dokształcania , poznawania nowych destynacji i zwiąkszania wiedzy, której oczekują turyści.

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy