Wiadomości branżowe

Sieć Best Western sprawdziła, o co najcząściej pytają goście hotelowi

Sieć Best Western sprawdziła, o co najcząściej pytają goście hotelowi
Dostęp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna - to tylko niektóre z usług mających istotny wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele największej na świecie rodziny hotelowej Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.  Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western w Polsce. Fakt ten wydaje się być kolejnym potwierdzeniem, że coraz trudniej nam wyobrazić sobie nawet chwilowe odcięcie się od świata wirtualnego.Na liście priorytetów znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano bowiem o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje się, że parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna

Teaser

Dostąp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna – to tylko niektóre z usług mających istotny wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele najwiąkszej na świecie rodziny hotelowej Best Western sprawdzili, o co najcząściej pytają ich goście rezerwując pokój. 

Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał sią dostąp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najcząściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western w Polsce. Fakt ten wydaje sią być kolejnym potwierdzeniem, że coraz trudniej nam wyobrazić sobie nawet chwilowe odciącie sią od świata wirtualnego.

Na liście priorytetów znalazła sią także dogodna lokalizacja. Cząsto pytano bowiem o drogą z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje sią, że parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna odgrywają równie istotną rolą. Zdecydowana wiąkszość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zającia i póĹşniejszego zwolnienia pokoju.  

Mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostąp do oferty room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje sią, że te usługi nie mają wiąkszego wpływu na decyzją w kwestii rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili.

– Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdą istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostąp do bezprzewodowego Internetu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polską. – Reagowanie na potrzeby klientów oraz utrzymywanie standardów na najwyższym poziomie gwarantuje odwiedzającym zadowolenie z pobytu – podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.

A to już wiesz?  Kserowanie dowodów osobistych - czy to konieczne?

Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazją odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła sią m.in. prośba o mydło w kostce czy miską dla psa. Pytano też o wymiary rączników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western są przygotowani na odpowiedĹş na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do zabawnych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbą gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjąciowej.

O sieci Best Western

Best Western to najwiąksza na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysiący gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Ĺšródło Best Western Hotels Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy