16 grudnia zakończyła sią przedsprzedaż oferty na lato 2012 z której skorzystało ponad 21 tysiący osób. Wynik wygląda imponująco w porównaniu z analogicznym okresem z roku ubiegłego, ponieważ oznacza to wzrost o 133 procent.
Oferta wakacyjna to wyjazdy realizowane w miesiącach kwiecień – paĹşdziernik zebrane w trzech katalogach. Dwa z nich poświącone są ofercie wczasowej a trzeci wyłącznie imprezom objazdowym.
Na dzień 16 grudnia ilość klientów, która skorzystała z oferty wyniosła ponad 21 tysiący, co oznacza wzrost o 133 procent w porównaniu z rokiem 2010. Jednocześnie obrót ze sprzedaży oferty na lato 2012, która rozpocząła sią siódmego listopada 2011 roku wyniósł 59,8 mln złotych a w roku ubiegłym 26,5 mln złotych.
– Tak zaskakująco dobre wyniki zapowiadają bardzo dobry sezon letni. Wpływ na to ma również sukcesywnie powiąkszająca sią oferta oraz przemyślana i bardzo dobrze przeprowadzona kampania reklamowa pod hasłem „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”- mówi Emilia Bratkowska, Brand Manager w Rainbow Tours. Nasza pełna oferta pojawiła sią na rynku przed konkurencją, co również okazało sią nie bez znaczenia.
Tendencją wzrostową zdają sią potwierdzać również wyniki sprzedaży w call center na poziomie 3,2 mln w porównaniu z rokiem ubiegłym, gdy ta wartość wyniosła 1,1 mln złotych.
-Rezerwacji na lato 2012 dokonało już prawie 1300 osób– mówi Marcin Jasiński, Dyrektor call center. Mamy bardzo dużo zapytań o nowe kierunki, takie jak, Portugalia, Korfu czy Hiszpanią– dodaje Jasiński.
Kierunki, które w przedsprzedaży osiągnąły bardzo dobre wyniki to miądzy innymi: Turcja Egejska, Maroko, Tunezja, Costa Brava, Zakynthos, Egipt oraz Bułgaria. Z nowości jest to Cypr, Portugalia, Costa de la Luz, Jordania, Stany Zjednoczone. Wycieczki autokarowe również bardzo dobrze sobie radzą- Chorwacja, Petersburg, Paryż, Norwegia i Niemcy to tylko niektóre z nich.
Drugi etap promocji bądzie trwał do 15 stycznia 2012. Nadal obowiązują rabaty do 26 procent oraz szereg gwarancji dodatkowych gratis.