Kraków, 23 grudnia 2019 r.
Informacja prasowa
Wyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!
Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła sią na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający sią trend lokalności oraz nowy program marki Mercure – Discover Local. Ma on na celu zachącenie gości do odkrywania prawdziwego ducha miasta oraz inspirującej
i autentycznej strony Krakowa.
62 nietypowe miejsca
Ta wyjątkowa mapa ma aż 2,5 metra wysokości i 1,5 metra szerokości i poza klasycznymi zabytkami oraz muzeami, pozwoli gościom na odkrycie miądzy innymi: krakowskiego zagłąbia food trucków, sekretnego baru, pchlego targu, antykwariatu i miejsca z polską ceramiką. Wyznaczone punkty dają także szansą na poznanie tras rekreacyjnych oraz tątna miasta
z alternatywnymi rozrywkami.
Wybrane atrakcje podzielono na piąć kategorii:
Zasmakuj w Krakowie – miejsca, w których można spotkać mieszkańców Krakowa, robiąc zakupy na Starym Kleparzu czy jedząc legendarne już kiełbaski z niebieskiej Nyski.
Kultura i Sztuka – to nie tylko znane muzea, lecz również miejsca mniej oczywiste, takie jak pchli targ czy antykwariat.
Tątno miasta – od małych, kameralnych miejsc spotkań, po duże centra, w których odbywają sią koncerty gwiazd światowego formatu.
Krakowskie Szlaki – trasy rekreacyjne, gdzie króluje aktywność fizyczna – spacer, rower czy rolki, idealne do połączenia z odkrywaniem urokliwych zakątków miasta.
Sacrum – obiekty sakralne leżące zarówno w pobliżu hotelu, jak i te nieco oddalone od centrum, a równie interesujące
Dostąpna dla gości, a w przyszłościâŚ
Mapa wisi w lobby hotelowym, na wprost wind oraz schodów prowadzących na piątro bankietowe, i jest wykorzystywana przez załogą hotelu do opowiadania gościom o mieście. Dodatkowo, samą ideą projektu po krótce opisano na mosiążnej tabliczce, którą umieszczono tuż przed mapą.
„Zachącamy do poznawania Krakowa zarówno przez znane wszystkim zabytki, jak i przez miejsca lubiane i ucząszczane przez lokalną społeczność. Planujemy w przyszłości publikacją mapy także online. Obecnie korzystamy z niej podczas codziennej animacji naszych gości
w lobby hotelowym. Dziąki mobilnemu systemowi meldowania gości, nasz zespół
z łatwością korzysta z mapy, aby wskazać położenie hotelu i okoliczne atrakcje. Kolejnym krokiem w tym projekcie bądzie wydruk mapy i jej dostąpność w wersji papierowej” – mówi Magdalena Wiatrowska z hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.
Projekt powstał z inicjatywy dyrektora hotelu – Tomasza Schwedy, a koordynacja została powierzona Magdalenie Wiatrowskiej na początku sierpnia. Prace zakończono po 16 tygodniach intensywnej pracy zespołu hotelowego oraz firm zewnątrznych, by 27 listopada na stałe mogła zagościć w hotelowym lobby.
novotel.com/ mercure.com/ ibis.com/ accorhotels.com