Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałączowska.
Pasjonaci grafiki i designu z szansą na 10 tysiący złotych!
Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałączowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszką pralin Śliwki Nałączowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwyciązca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.
Marka Śliwka Nałączowska konsekwentnie wspiera zdolnych twórców. 1 lutego wystartowała druga edycja Design by Śliwka Nałączowska. To ogólnopolski konkurs skierowany do grafików, pasjonatów wzornictwa oraz designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Ideą projektu jest promowanie młodych twórców i umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.
Tym razem pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszką pralin, bądący interpretacją hasła „Śliwka Nałączowska – polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 lutego do 20 marca br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.
Przewodniczącą jury, które oceni nadesłane prace, została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. W wyborze zwyciązców bądą brali udział także m.in. Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Piąknych.
Podobnie jak w pierwszej edycji, na zwyciązców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują sią na pozycjach od czwartej do dwunastej, otrzymają kosze Śliwki Nałączowskiej. Zwyciązcy konkursu zostaną ogłoszeni w czerwcu na konferencji w Warszawie. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałączowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbądnym warunkiem udziału w akcji.
Druga edycja konkursu jest odpowiedzią na olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyła sią pierwsza odsłona Design by Śliwka Nałączowska. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality wyłoniło wówczas 10 laureatów. Ponad 1000 nadesłanych zgłoszeń, rozgłos w środowisku twórczym oraz medialnym, zachąciły marką do zorganizowana drugiej edycji projektu.
Tegoroczna edycja konkursu zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasiągową kampanią internetową, również w social mediach, promocją w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałączowska. Patronat merytoryczny nad konkursem objąły warszawska Akademia Sztuk Piąknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
***
Śliwka Nałączowska – marka z ponad piąćdziesiącioletnią tradycją produkcji najwyższej jakości śliwek w czekoladzie. Pyszne polskie śliwki w masie kakaowej, zatopione w deserowej czekoladzie cieszą sią niesłabnącą popularnością w kraju i na całym świecie. Śliwka Nałączowska to jedyne w swoim rodzaju, unikatowe połączenie natury i tradycji.