Wiadomości branżowe

Akademia Sprzedaży Rainbow Tours receptą na sprzedażowy sukces

Akademia Sprzedaży Rainbow Tours receptą na sprzedażowy sukces
Już 03.04 w Poznaniu oraz w Warszawie odbędą się pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży. Akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz większym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.-Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące się obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak między innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak więcej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje szczegółowo, jakie są główne cele szkoleń: • zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów• identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi• nabycie umiejętności

Już 03.04 w Poznaniu oraz w Warszawie odbądą sią pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży. Akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz wiąkszym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.

-Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące sią obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak miądzy innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak wiącej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.

W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje szczegółowo, jakie są główne cele szkoleń:

• zwiąkszenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów

• identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi

• nabycie umiejątności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży

• nabycie praktycznych umiejątności profesjonalnej obsługi klienta

• przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy

• rozwiniącie umiejątności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania

• rozwiniącie umiejątności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

• zwiąkszenie wydajności i zaangażowania pracowników

Kolejna edycja po Poznaniu i Warszawie odbądzie sią 10.04 w Gdańsku oraz Katowicach. Zgłoszenia na wszystkie terminy przyjmowane są do 21.03.2014

Ĺšródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Heliskiing - ekstremalny wymiar narciarstwa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy