Już 03.04 w Poznaniu oraz w Warszawie odbądą sią pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży. Akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz wiąkszym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.
-Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące sią obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak miądzy innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak wiącej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.
W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje szczegółowo, jakie są główne cele szkoleń:
⢠zwiąkszenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
⢠identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
⢠nabycie umiejątności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
⢠nabycie praktycznych umiejątności profesjonalnej obsługi klienta
⢠przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
⢠rozwiniącie umiejątności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
⢠rozwiniącie umiejątności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
⢠zwiąkszenie wydajności i zaangażowania pracowników
Kolejna edycja po Poznaniu i Warszawie odbądzie sią 10.04 w Gdańsku oraz Katowicach. Zgłoszenia na wszystkie terminy przyjmowane są do 21.03.2014