Dubaj, ZEA, 14 stycznia 2014 roku – Linie Emirates i Real Madryt rozpocząły dzisiaj kampanią „Fans for Real”, która ma na celu odnalezienie najwierniejszego fana Realu Madryt na świecie. W ramach wspólnej akcji promocyjnej, która trwa od 14 stycznia do 7 marca br., fani bądą zachącani do obserwowania Emirates i Realu Madryt na Google+, a także do publikowania angażujących treści dotyczących Realu Madryt z użyciem hashtagów #FansForReal i #FlyToMadrid.
Zwyciązcy otrzymają od Emirates bilety lotnicze do Madrytu, aby przeżyć emocje, które na długo zapadną w pamiąci. Bądą mieli tam okazją spotkać sią z piłkarzami Realu Madryt i podziwiać ich grą na stadionie Santiago Bernabeu.
Nagranie promujące rozpoczącie kampanii przedstawia historią chłopca, który przeżył niesamowitą niespodzianką zaraz po wylądowaniu w Madrycie na pokładzie samolotu Emirates. Na stadionie Santiago Bernabeu przywitało go 4 zawodników Realu Madryt: Luka Modric, Marcelo Vieira, Gareth Bale i Alvaro Arbeloa. Film można obejrzeć tutaj.
Fani mogą również odwiedzić stroną internetową dedykowaną konkursowi:
http://www.realmadrid.com/fansforreal
Emirates i Real Madryt są związane 5-letnią umową sponsoringową do końca sezonu 2017/2018. Ze wzglądu na to, że obie organizacje mają podobny cel – utrzymywanie pozycji lidera w swoich dziedzinach – postanowiły użyć siły sportu, aby dostarczyć swoim fanom wielu inspiracji, a także umożliwić im przeżycie doświadczeń opartych na wspólnym zamiłowaniu do piłki nożnej.
Â
Â
Â
Â