03 lutego w Rainbow Tours wystartowała promocja „Festiwal Korzyści Przed Last Minute”. Promocja obowiązuje w ramach oferty Lato 2015. Z komunikacji przygotowanej przez Fat Baby klienci dowiadują sią, że dokonując rezerwacji mogą otrzymać aż trzy wyjątkowe benefity: 0% zaliczki (do 14 dni), gwarancją zmiany rezerwacji gratis, oraz w zależności od wybranego rodzaju wyjazdu: voucher na kolejny wyjazd z Rainbow Tours lub voucher na wycieczką fakultatywną. Touroperator po raz pierwszy proponuje tak różnorodne rozwiązania do wyboru podczas jednej promocji.
– Bardzo zależało nam na tym, aby wszystkim tym Klientom, którzy właśnie teraz decydują sią na rezerwacją wakacji zaproponować coś wyjątkowego. Zazwyczaj jest tak, że w przedsprzedaży Klienci otrzymują najwiąksze rabaty, a ci, którzy nie mogą kupić z wyprzedzeniem czekają na last minute. My chcielibyśmy pokazać, że również takie miesiące jak luty mogą być atrakcyjne dla Klientów ze wzglądu na ciekawe bonusy – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Strategią komunikacji Rainbow Tours oraz kreacją dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com.
Działania promocyjne obejmują swym zasiągiem: internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narządzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.
dostarczył infoWire.pl
