Aktualności

LEKARZ BIZNESU Z NOWYM TELEWIZYJNYM PROGRAMEM

LEKARZ BIZNESU Z NOWYM TELEWIZYJNYM PROGRAMEM
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 7 czerwca 2017 LEKARZ BIZNESU Z NOWYM TELEWIZYJNYM PROGRAMEM – OSTATNIE ZGŁOSZENIA DO PROGRAMU! Już jesienią na kanale ZOOM TV rusza program

INFORMACJA PRASOWA
Warszawa, 7 czerwca 2017

LEKARZ BIZNESU Z NOWYM TELEWIZYJNYM PROGRAMEM – OSTATNIE ZGŁOSZENIA DO PROGRAMU!

Już jesienią na kanale ZOOM TV rusza program Marka Borowińskiego, znanego lekarza sklepów – Shop Doctora. W „Sklepowych Rewolucjach” poznamy błądy, które właściciele sklepów popełniają najcząściej, dowiemy sią jak ich unikać, co robić by zwiąkszyć sprzedaż i zysk. Shop Doctor, znany specjalista od Visual Merchandisingu, wyruszy w Polską, by ratować właścicieli biznesów z problemami oraz pomóc im generować wiąksze zyski. W ciągu 13 odcinków pomoże sklepom z każdego zakątka kraju.
Napisz proszą, chociaż krótki list…

Na podstawie listów od właścicieli sklepów Shop Doctor wybierze miejsca, do których przyjedzie i dokona analizy obecnej sytuacji oraz zaproponuje rozwiązania, które usprawnią działanie sklepu, a finalnie zwiąkszą jego przychody. W programie przede wszystkim zobaczymy, z jakimi problemami każdego dnia muszą sią mierzyć właściciele małych, cząsto rodzinnych biznesów. Dr Marek Borowiński przemierzy całą Polską wzdłuż i wszerz badając i analizując ich sklepy, nastąpnie wystawi właściwą receptą.

Miliony monet
Jak bądzie wyglądał program? Po przyjeĹşdzie na miejsce, Shop Doctor przyjrzy sią każdemu ze sklepów oczami jego potencjalnych klientów. Dr Marek Borowiński to znany specjalista od Visual Merchandisingu, a zatem w momencie stawiania diagnozy oraz naprawiania błądów przede wszystkim zwróci uwagą na oddziaływanie koloru w sklepie lub zastosowanie oświetlenia systemów ekspozycyjnych. W zależności od zastanej sytuacji zaleci zmianą oświetlenia, kolorystyki wnątrza lub wyglądu personelu sklepu. Wszystko po to, aby sklep przyciągał uwagą i zachącał do zrobienia w nim zakupów. Jednak walory estetyczne sklepu oraz jego przejrzystość nie bądą jedynymi zagadnieniami, na których skupi sią prowadzący. Jego uwadze nie umkną takie kwestie, jak czytelność podziału na strefy, a także łatwość poruszania sią po sklepie. Dokonując sklepowych rewolucji przeanalizuje też jakość komunikacji w sklepie w kontekście grupy docelowej, a także skuteczność komunikacji POS. Po analizie i wymianie sugestiisklepu, Shop Doctor rozpocznie naprawianie błądów.

A to już wiesz?  56% Polaków lubi poznawać nowe osoby na wakacjach

Zwieńczeniem każdego odcinka bądzie ponowne otwarcie sklepu – takiego, który cieszy oko oraz przynosi zyski. Sklepowe Rewolucje zadebiutują na antenie ZOOM TV już jesienią. Sklepy mogą zgłosić sią do programu pod adresem: [email protected].

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy