Informacje

Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce Przekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągniącie 1.000.000 polubień na fanpage marki

Plany to zadania z datą realizacji
– KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Przekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągniącie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wizerunku marki modnej i oferującej dobrej jakości produkty w atrakcyjnych cenach – tak w skrócie można podsumować 2018 rok w historii KiK w Polsce. Osiągniącia na tych polach to obiecująca prognoza na 2019 rok.

KiK od kilku lat komunikuje, ale i wprowadza w życie plan intensywnego rozwoju sieci. Ostatnie 12 miesiący przyniosło około 60 nowych sklepów KiK w Polsce, co daje ok. 36.000 mkw. dodatkowej powierzchni sprzedażowej. Tak duże tempo ekspansji wymaga jasno określonych planów.

– Wszystkie nasze plany traktujemy jak zadania z datą realizacji. Są one ambitne – w skali roku otwieramy średnio jeden sklep tygodniowo – ale tylko takie cele pozwalają nam piąć sią jeszcze wyżej i lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, którzy dają nam do zrozumienia, że chcą mieć KiK w swoim sąsiedztwie – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK i dodaje – Widząc duże zainteresowanie naszym rozwojem jeszcze chątniej wprowadzamy w życie plany ekspansji KiK. Co nie oznacza, że pojawiamy sią wsządzie i za wszelką ceną – wybór każdej lokalizacji jest poprzedzony szczegółową analizą różnych wskaĹşników, wśród których jedną z istotniejszych jest footfall, ale także – w przypadku centrów handlowych – tenant mix.

KiK w 2018 roku otworzył nowy rozdział swojej historii w Polsce, uruchamiając pierwszy wielkopowierzchniowy sklep – przestrzeń sprzedażową o powierzchni co najmniej 800 mkw.
– W dzisiejszych czasach mamy do czynienia z coraz bardziej wymagającym klientem, dla którego liczą sią różne aspekty zakupów i o którego uwagą jeszcze trudniej, czego rynek poprzez ograniczenie handlu wcale nie ułatwia. Ważna jest cena, jakość produktu, jego zgodność z panującymi trendami, ale także pozytywne doświadczenia z samego procesu zakupów i płynąca z nich przyjemność. Staramy sią sprostać tym oczekiwaniom – w naszym DNA jest dyskont, wiąc i ceny konkurencyjne, dbamy o jakość produktów oraz o to, aby były modne. Modernizujemy oraz rozwijamy samą przestrzeń zakupową – stąd wiąkszy metraż, jeszcze bardziej przejrzysta ekspozycja i zastosowanie digital signange. Zmieniamy sią, ale poruszamy sią przy tym w ramach, które sami wyznaczyliśmy – ma być „korzystnie, modnie, z pomysłem” – mówi Mariusz Kulik.
Zintensyfikowane otwieranie kolejnych sklepów i kompleksowa modernizacja istniejących punktów to fundamentalne, ale nie jedyne działania KiK. – Otwierać sklepy to jedno, ale najważniejsze to budować i stale umacniać wiąĹş z klientami, bo w końcu to dziąki nim możemy mówić o jakimkolwiek sukcesie. Dlatego tym bardziej cieszy nas osiągniącie 1.000.000 polubień na naszym fanpage’u na Facebooku i duża aktywność w social mediach KiK. Poza tym jeszcze mocniej stawiamy na obecność reklamową – w radio, telewizji, prasie drukowanej czy przestrzeni miejskiej – mówi dyrektor generalny KiK.

A to już wiesz?  Rosnący rynek usług fitness i fitness premium

Nie od dziś wiadomo, że szczytny cel umie zjednoczyć. KiK, mając to na wzglądzie, stawia na działalność CSR opartą w dużej mierze na zaangażowaniu swoich klientów. W sklepach KiK można spotkać skarbonki oznaczone logotypem Help and Hope. W 2018 roku datki wrzucane do nich przez klientów KiK wsparły edukacje, podnoszenie kwalifikacji i wyrównywanie szans społecznych dzieci i młodzieży z Fundacji Happy Kids i Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Sieć w swoich działaniach wsparła również osoby z najuboższych regionów Bangladeszu, przekazując cały dochód ze sprzedaży kolekcji koszy z trawy morskiej i tkanych dywanów na ich rzecz.

2018 rok to dla KiK czas intensywny, ale owocny. W planach firmy jest dynamiczny rozwój (docelowo pod szyldem KiK ma w Polsce funkcjonować ok. 650 sklepów), a także dalsza działalność charytatywna i biznesowa. Jedno ma pozostać niezmienne – dbałość o klienta, który – zgodnie z nazwą brandu – jest królem.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w DĂźsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie sią rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 500 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Wągier, Chorwacji i Włoch.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterią, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertą firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy