Informacje

Plany to zadania z datÄ… realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Plany to zadania z datÄ… realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce Przekroczenie liczby 250 sklepów, dziaÅ‚alność prospoÅ‚eczna, osiÄ…gniÄ…cie 1.000.000 polubieÅ„ na fanpage marki

Plany to zadania z datÄ… realizacji
– KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Przekroczenie liczby 250 sklepów, dziaÅ‚alność prospoÅ‚eczna, osiÄ…gniÄ…cie 1.000.000 polubieÅ„ na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wizerunku marki modnej i oferujÄ…cej dobrej jakoÅ›ci produkty w atrakcyjnych cenach – tak w skrócie można podsumować 2018 rok w historii KiK w Polsce. OsiÄ…gniÄ…cia na tych polach to obiecujÄ…ca prognoza na 2019 rok.

KiK od kilku lat komunikuje, ale i wprowadza w życie plan intensywnego rozwoju sieci. Ostatnie 12 miesiący przyniosło około 60 nowych sklepów KiK w Polsce, co daje ok. 36.000 mkw. dodatkowej powierzchni sprzedażowej. Tak duże tempo ekspansji wymaga jasno określonych planów.

– Wszystkie nasze plany traktujemy jak zadania z datÄ… realizacji. SÄ… one ambitne – w skali roku otwieramy Å›rednio jeden sklep tygodniowo – ale tylko takie cele pozwalajÄ… nam piąć siÄ… jeszcze wyżej i lepiej speÅ‚niać oczekiwania naszych klientów, którzy dajÄ… nam do zrozumienia, że chcÄ… mieć KiK w swoim sÄ…siedztwie – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK i dodaje – WidzÄ…c duże zainteresowanie naszym rozwojem jeszcze chÄ…tniej wprowadzamy w życie plany ekspansji KiK. Co nie oznacza, że pojawiamy siÄ… wszÄ…dzie i za wszelkÄ… cenÄ… – wybór każdej lokalizacji jest poprzedzony szczegółowÄ… analizÄ… różnych wskaĹşników, wÅ›ród których jednÄ… z istotniejszych jest footfall, ale także – w przypadku centrów handlowych – tenant mix.

KiK w 2018 roku otworzyÅ‚ nowy rozdziaÅ‚ swojej historii w Polsce, uruchamiajÄ…c pierwszy wielkopowierzchniowy sklep – przestrzeÅ„ sprzedażowÄ… o powierzchni co najmniej 800 mkw.
– W dzisiejszych czasach mamy do czynienia z coraz bardziej wymagajÄ…cym klientem, dla którego liczÄ… siÄ… różne aspekty zakupów i o którego uwagÄ… jeszcze trudniej, czego rynek poprzez ograniczenie handlu wcale nie uÅ‚atwia. Ważna jest cena, jakość produktu, jego zgodność z panujÄ…cymi trendami, ale także pozytywne doÅ›wiadczenia z samego procesu zakupów i pÅ‚ynÄ…ca z nich przyjemność. Staramy siÄ… sprostać tym oczekiwaniom – w naszym DNA jest dyskont, wiÄ…c i ceny konkurencyjne, dbamy o jakość produktów oraz o to, aby byÅ‚y modne. Modernizujemy oraz rozwijamy samÄ… przestrzeÅ„ zakupowÄ… – stÄ…d wiÄ…kszy metraż, jeszcze bardziej przejrzysta ekspozycja i zastosowanie digital signange. Zmieniamy siÄ…, ale poruszamy siÄ… przy tym w ramach, które sami wyznaczyliÅ›my – ma być „korzystnie, modnie, z pomysÅ‚em” – mówi Mariusz Kulik.
Zintensyfikowane otwieranie kolejnych sklepów i kompleksowa modernizacja istniejÄ…cych punktów to fundamentalne, ale nie jedyne dziaÅ‚ania KiK. – Otwierać sklepy to jedno, ale najważniejsze to budować i stale umacniać wiąĹş z klientami, bo w koÅ„cu to dziÄ…ki nim możemy mówić o jakimkolwiek sukcesie. Dlatego tym bardziej cieszy nas osiÄ…gniÄ…cie 1.000.000 polubieÅ„ na naszym fanpage’u na Facebooku i duża aktywność w social mediach KiK. Poza tym jeszcze mocniej stawiamy na obecność reklamowÄ… – w radio, telewizji, prasie drukowanej czy przestrzeni miejskiej – mówi dyrektor generalny KiK.

A to już wiesz?  Bezpieczne wakacje z WartÄ… - gwarancja opieki nad dzieckiem

Nie od dziÅ› wiadomo, że szczytny cel umie zjednoczyć. KiK, majÄ…c to na wzglÄ…dzie, stawia na dziaÅ‚alność CSR opartÄ… w dużej mierze na zaangażowaniu swoich klientów. W sklepach KiK można spotkać skarbonki oznaczone logotypem Help and Hope. W 2018 roku datki wrzucane do nich przez klientów KiK wsparÅ‚y edukacje, podnoszenie kwalifikacji i wyrównywanie szans spoÅ‚ecznych dzieci i mÅ‚odzieży z Fundacji Happy Kids i Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Sieć w swoich dziaÅ‚aniach wsparÅ‚a również osoby z najuboższych regionów Bangladeszu, przekazujÄ…c caÅ‚y dochód ze sprzedaży kolekcji koszy z trawy morskiej i tkanych dywanów na ich rzecz.

2018 rok to dla KiK czas intensywny, ale owocny. W planach firmy jest dynamiczny rozwój (docelowo pod szyldem KiK ma w Polsce funkcjonować ok. 650 sklepów), a także dalsza dziaÅ‚alność charytatywna i biznesowa. Jedno ma pozostać niezmienne – dbaÅ‚ość o klienta, który – zgodnie z nazwÄ… brandu – jest królem.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w DĂźsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie sią rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 500 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Wągier, Chorwacji i Włoch.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterią, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertą firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy