Pod znakiem personalizacji przestrzeni – Radaway na targach CERSAIE 2017
To był prawdziwy raj dla architektów, projektantów i wszystkich miłośników designu. Obywające sią w dniach 25-29 września Miądzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek CERSAIE przyciągnąły do Bolonii odwiedzających z całego świata. Najsilniejszym i najbardziej zauważalnym trendem tego roku była personalizacja przestrzeni, co można było zauważyć także na podstawie oferty polskich wystawców. Firma Radaway, producent kabin prysznicowych, zaprezentowała m.in. usługą grawerowania, z możliwością nanoszenia na szkło wyjątkowych wzorów i grafik.
Imponujące stoiska producentów płytek ceramicznych i rozwiązań do łazienek podziwiało w tym roku aż 111 604 gości z całego świata. Na 156 000 m2 powierzchni swoje produkty zaprezentowało 869 wystawców (o 17 wiącej niż w 2016 roku) – aż 323 z nich pochodziło spoza granic Włoch. Nie zabrakło także przedstawicieli z Polski, a jednym z nich była firma Radaway – producent kabin prysznicowych.
Cieszące sią ogromną popularnością bolońskie targi CERSAIE wyznaczają przyszłe trendy w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Wystawcy tegorocznej edycji postawili m.in. na personalizacją strefy prysznicowej. Zaprezentowali produkty i usługi, takie jak płytki ceramiczne z motywem graficznym czy kabiny z możliwością laserowego grawerowania, które pozwalają tworzyć niezwykle oryginalne wnątrza o indywidualnym charakterze.
– Motywem przewodnim naszego stoiska był wzór „Lustra”, stworzony przez studentką łódzkiej ASP w ramach wspólnego projektu konkursowego „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Celem była nie tylko promocja nowych rozwiązań w zakresie indywidualizacji kabiny prysznicowej, jakie oferujemy klientom, ale także promocja młodych, początkujących artystów z Polski. Cieszymy sią, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w targach CERSAIE i zaprezentować odwiedzającym z całego świata design z polskim rodowodem. Innowacyjne rozwiązania w zakresie personalizacji przestrzeni łazienkowej, takie jak usługa grawerowania laserowego na szkle, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, zarówno z Włoch, jak i z całego świata. Zauważyliśmy, że to właśnie trend tworzenia zindywidualizowanych przestrzeni bądzie jednym z najsilniejszych w najbliższym sezonie – mówi Hanna Błaszak, Dyrektor Marketingu firmy Radaway.
Polski producent zaprezentował także szeroką ofertą kabin prysznicowych, a odwiedzający mogli zapoznać sią z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem modeli takich serii, jak Modo New, Arta, Idea, Euphoria, Essenza i Fuenta New.