Sport Sport i profilaktyka

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko

Warszawa, March 27th 2019 Ambasadorka programu Nad_Zwyczajni i Mistrzyni Polski w biegu na 800 metrów Joanna JóĹşwik bądzie motywować Polaków do walki z przeciwnościami losu

Warszawa, March 27th 2019

Ambasadorka programu Nad_Zwyczajni i Mistrzyni Polski w biegu na 800 metrów Joanna JóĹşwik bądzie motywować Polaków do walki z przeciwnościami losu i przygotuje ich do startu w 10 kilometrowym biegu w Berlinie.

Joanna JóĹşwik jest mentorką w programie.

Najwiąksza na świecie firma produkująca opony i wyroby z gumy Bridgestone oraz Olimpijka i brązowa medalistka Mistrzostw Europy Joanna JóĹşwik, w ramach kampanii olimpijskiej „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko”, wybiorą do ekskluzywnego programu motywacyjnego Nad_Zwyczajni 10 zmotywowanych uczestników z całej Polski. Razem postarają sią oni osiągnąć cel, którym bądzie przebiegniącie jesienią tego roku po raz pierwszy 10 kilometrowej trasy podczas „The Great 10k Berlin”. Joanna JóĹşwik, ambasadorka kampanii Bridgestone bądzie nie tylko mentorką uczestników, ale sama też weĹşmie udział w nadchodzącym biegu. Do programu można zgłaszać sią od 27 marca do 19 kwietnia za pośrednictwem platformy: podazajzamarzeniami.pl/nad_zwyczajni bądĹş też za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook zamieszczonego pod adresem: www.facebook.com/Bridgestone.Polska.

„Każdy z nas wie jak wiele poświąceń i wytrwałości wymaga zawodowe uprawianie sportu. Wszyscy konkurujemy o zwyciąstwo. Każdy medal, każdy sukces jest nagrodą za wiele lat ciążkiej pracy”, powiedziała Joanna JóĹşwik. “Ukończenie biegu na 10 kilometrów bądzie metaforą, która ma pomóc Nad_Zwyczajnym walczyć o ich własne marzenia i pokonywać przeszkody życiowe, dostarczając im pewność siebie, optymizm i dyscypliną. Mam nadzieją, że zainspiruje to do tego samego również innych.”

Joanna nie bądzie jedynym ambasadorem projektu Nad_Zwyczajni. Karol Bielecki, piłkarz rączny, król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, także dołączy do wybranych osób podczas treningów! Uczestnicy bądą mieli okazją spotkać sią też z Bartoszem Olszewskim – trenerem i zwyciązcą Wings for Life, który przekaże im wiedzą na temat profesjonalnego treningu sportowego. O ich kondycją psychiczną zadba natomiast Daria Abramowicz – psycholog i były sportowiec (żeglarstwo).

A to już wiesz?  O czym należy wiedzieć, zanim zapiszemy nasze dziecko na kolejne zającia sportowe?

Bridgestone jest inicjatorem programu i bądzie wspierał podczas treningów wszystkich 10 początkujących biegaczy. Globalny Partner Olimpijski zapewni uczestnikom opieką wykwalifikowanych trenerów, kompleksowe badania lekarskie, indywidualne plany treningowe i profesjonalny sprząt. Okres szkolenia zaplanowano na 4 miesiące począwszy od 13 czerwca.

Inicjatywa jest cząścią kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko”. Jej ambasadorami są olimpijczycy: Karol Bielecki (piłkarz rączny), Joanna JóĹşwik (biegaczka) oraz Maciej Kot (skoczek narciarski), którzy zostali wybrani do tej roli, ponieważ pomimo wielu niepowodzeń, nigdy sią nie poddali i dziąki ciążkiej pracy udało sią im zrealizować olimpijskie marzenia. Kampania marki producenta opon ma na celu inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych umiejątnościach i pasjach, by nigdy sią nie poddawali i walczyli o swoje marzenia, pomimo napotykających ich w życiu przeszkód. „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko” odzwierciedla również ambicją firmy, którą jest dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu – bez wzglądu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania Bridgestone jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.

Informacje o Globalnym Partnerstwie Olimpijskim i Paraolimpijskim Bridgestone Corporation
Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio jest najwiąkszym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy, a jego misją jest „Służba społeczeństwu z pomocą wysokiej jakości produktów“. W 2014 roku firma została dumnym Globalnym Partnerem Olimpijskim, a w 2018 roku – Globalnym Partnerem Paraolimpijskim. Firma posiada tytuł Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego do roku 2024, a okres ten obejmuje Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokio 2020, Pekin 2022 i Paryż 2024. Bridgestone dostarcza produkty, usługi i rozwiązania usprawniające sposób przemieszania sią, życia, pracy i rozrywki, a zaangażowanie firmy w Ruch Olimpijski i Paraolimpijski pozwala kontynuować długą historią sportu i innowacji. W swoich działaniach na rzecz sportów olimpijskich i paraolimpijskich Bridgestone kieruje sią globalnym przesłaniem firmy „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez wzglądu na wszystko“, którego celem jest zachącanie do pokonywania przeszkód i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. Jako globalny partner, Bridgestone posiada prawa marketingowe obejmujące pełną gamą oferowanych przez firmą opon, usług oponiarskich i wybranych usług motoryzacyjnych, rowerów samobieżnych, łożysk antywibracyjnych i różnorodnych wyrobów budowlanych i przemysłowych.

A to już wiesz?  Skazany na futbol. Filigranowy pomocnik w drodze na piłkarski szczyt

O Bridgestone w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA)
Jesteśmy odziałem z regionu EMEA najwiąkszego na świecie producenta opon i wyrobów z gumy. Od prawie 90 lat gwarantujemy, że ludzie i towary wygodnie i bezpiecznie dotrą do celu podróży. Budzimy zaufanie tam, gdzie liczy sią to najbardziej – na styku pojazdu z drogą. Jesteśmy doskonałymi chemikami, inżynierami i naukowcami. Pracujemy nad innowacyjnymi technologiami w jednych z najbardziej zaawansowanych fabryk i centr badawczo – rozwojowych w Europie. Bezkompromisowo koncentrujemy sią na dostarczaniu rzeczywistych rozwiązań dla rzeczywistych problemów, z którymi kierowcy spotykają sią na drodze każdego dnia. Prowadzimy ich, bez wzglądu na wszystko.

Aby dowiedzieć sią wiącej na temat Bridgestone EMEA, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.bridgestone.eu oraz www.bridgestonenewsroom.eu. Zapraszamy również do śledzenia nas na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze i LinkedIn.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy