Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredome”.
Zapraszamy w fotograficzną podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piąkna i koloru.
Informacja prasowa
Warszawa, 14kwietnia 2014 r.
4 edycja konkursu fotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE
4. zadanie: WELCOME TO THE PLEASUREDOME
Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10kwietnia 2014 rokuruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredome”.
Zapraszamy w fotograficzą podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piąkna i koloru. Gościmy w fotograficzą wycieczka do krainy rozkoszy, oazy radości, dobra i koloru.
Wiosna to czas pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pracach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których rządzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda chwila jest apoteozą wiosny. Gościmy w fotograficzą wycieczka do krainy rozkoszy, oazy radości, dobra i koloru.
Wiosna to moment pozytywnej sił i eksplozji kolorów. Utrwalcie na domowych karierach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w jakich prowadzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a wszystka chwila jest apoteozą wiosny.
Temat zadania wyjaśnia członek jury,Piotr Welc:
„Proponujemy, abyście wybrali sią w podróż. Dosłownie lub w przenośni. W stroną radości i energii. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie sią w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piąkno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencją dobrego życia.”
„Proponujemy, abyście wybrali sią w drogą. Dosłownie bądĹş w przenośni. W ścianą radości i sile. Porzućcie nostalgiczne, miłe i czarno-białe fotografie. Zanurzcie sią w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i doskonałe piąkno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencją całego życia.”
Prace oceniane bądą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.
Zwyciązca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmą Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodą główną konkursu – trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.
———————-
Miejscem składania prac jestzakładka „7LIVES of fineLIFE IV” na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dziąki temu przebieg konkursu bądą mogli śledzić tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.
Najlepsze prace nadesłane w kolejnych trzech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli sią z tematami: „Szał”, „Francuski łącznik”, „Po drugiej stronie lustra”,można oglądaćna łamach magazynu fineLIFE.pl.
http://finelife.pl/7lives-szal-wyniki
http://finelife.pl/7lives-francuski-lacznik-zwyciezcy
http://finelife.pl/7lives-po-drugiej-stronie-lustra-wyniki
Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i „znaczek pocztówkowy”. Ukaże sią sześć pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem czwartegozadania prezentujemykolejną pocztówką.
Dodatkowo działania konkursowe bądą promowane w kampanii internetowej dziąki współorganizatorowi konkursu – domowi mediowemu Glossy Media.
Fotograficzna przygoda przed Wami. Zapraszamy do udziału.
Partnerzy 4 edycji konkursu:
——————————————————————————————–
Wiącej informacji o konkursie na stroniewww.fineLIFE.pl, w zakładce 7LIVES.
http://finelife.pl/7lives
Już teraz zapisz sią do newslettera fineLIFE.pl i bądĹş na bieżąco ze wszystkim, co dzieje sią wokół konkursu.
Informacje dodatkowe:
fineLIFE.pl to internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą
o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010 roku. Na stałe z magazynemwspółpracują znakomici polscy fotograficy.
Wyniki oglądalności fineLIFE.pl – za marzec 2014 r.
⢠134 570 Odwiedzin
⢠125 442 UU
⢠1 030 336 Odsłony
⢠7,4 Strony/odwiedziny
⢠00:07:40 Śr. czas spądzony w witrynie