Rainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation. Dziąki SALESmanago klienci Rainbow Tours bądą automatycznie otrzymywali dopasowane do zainteresowań oferty turystyczne oraz promocje.
SALESmanago to system marketingu automatycznego, który monitoruje i analizuje zachowanie klientów na stronie www, prowadzi automatyczną segmentacją klientów wg zainteresowań a nastąpnie kieruje do poszczególnych grup automatyczne dopasowane do poszczególnych grup klientów akcje marketingowe.
-Mailing jest bardzo ważnym kanałem komunikacji z klientem w firmach z dziedziny e-commerce. Rainbow Tours także wykorzystuje ten sposób komunikacji. Do tej pory jednak takie same oferty były wysyłane do całej naszej bazy klientów. Oznacza to, że ofertą z wypoczynkiem rodzinnym dostawały osoby, które nie posiadają dzieci, albo oferty z wycieczkami objazdowymi osoby, które interesuje tylko oferta wczasowa. Okazuje sią, że duża ilość ofert wysyłanych do osób, które są zainteresowane ofertą Rainbow Tours, dostaje oferty nie spełniające ich potrzeby. Dziąki systemowi SALESmanago poznamy dokładniej potrzeby naszych klientów i w sposób inteligentny system dopasuje ofertą dla konkretnego klienta i w sposób automatyczny wyśle do niego mail z ofertami- mówi Michał Jaworski, dyrektor sprzedaży elektronicznej w Rainbow Tours
SALESmanago powstał w firmie Benhauer, specjalizującej sią w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania i rozwiązań dla marketingu, z których korzysta ponad 4000 firm w Polsce, m.in. Allegro. System SALESmanago wybrało już ponad 40 firm m.in. SkyCash, Instytut Logistyki i Magazynowania i ESKK.