Rainbow Tours rozpoczął promocją oferty LATO 2015. Przygotowana przez Fat Baby kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej koncepcji – „ZWIERZAKI”, która pokazuje odbiorcom, że touroperator ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertą na rynku. W promocji obowiązującej do 19.12.2014 klienci otrzymują rabaty do 30%.
Biuro podróży Rainbow Tours, jako jeden z pierwszych dużych touroperatorów, rozpocząło promocją oferty LATO 2015. Nowa odsłona kampanii Zwierzaki ma zachącić klientów do skorzystania z letniej oferty Rainbow Tours. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji 7 + 7 (7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachątą dla Klientów jest komunikowany rabat do 30%. W tym roku pojawiły sią nowe „wakacyjne zwierzaki”, które znajdują w bogatej i różnorodnej ofercie Rainbow Tours wakacje dostosowane do swoich potrzeb. Głos Krystyny Czubówny, doskonale znany z filmów przyrodniczych podkreśla klimat reklam i wyróżnia je w bloku reklamowym.
–Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze „zwierzakami”, postawiliśmy na kontynuacją tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie. Mamy nadzieją, że tegoroczna odsłona naszych „zwierzaków” pokazująca wakacje 7+7 oraz animacje dla dzieci i dorosłych zostanie również ciepło przez wszystkich przyjąta – mówi Emilia Bratkowska- dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Działania promocyjne obejmują swym zasiągiem: ogólnopolską telewizją, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narządzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym
Strategią komunikacji Rainbow Tours oraz kreacją dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2015 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com. Za produkcją reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana w Lunaparku.
Ze spotami reklamującymi Lato 2015 można sią zapoznać również na oficjalnym kanale Rainbow Tours na YouTube:
http://www.youtube.com/user/mediarainbowtours?gl=PL&hl=pl
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.
Â
dostarczył infoWire.pl