Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród najwiąkszych touroperatorów, rozpocząło promocją oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentacją zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachącenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012).
 Działania promocyjne obejmują swym zasiągiem: ogólnopolską telewizją, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, sieci multi-agentów ABC oraz biur agencyjnych, narządzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym oraz uwzglądnia dostosowanie przekazu do bieżącej sytuacji na rynku.
 –Jako pierwsi z dużych touroperatorów na rynku przedstawiliśmy klientom ofertą  Lato 2013. Nasza propozycja zawarta jest w trzech katalogach, dwóch z oferta wczasową i jednym z objazdówkami. Łącznie na prawie 100 stron klienci znajdą ponad 150 programów wycieczek objazdowych, prawie 80 destynacji i około 500 hoteli. Jesteśmy przekonani, że na chwilą obecną jest to jedna z najbogatszych ofert na rynku – powiedziała Emilia Bratkowska – dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
Strategią komunikacji Rainbow Tours oraz kreacją dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2013 przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił wyłoniony w przetargu dom mediowy BiFri.
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours. Ma na swoim koncie m.in. kampanie dla Bakalland, Biofarmu, Urządu Komitetu Integracji Europejskiej, cydru Shade Cider, Biofarmu, Â portalu pożyczek społecznościowych Kokos.pl, Baltony, telewizorów Orion.
Â
Â