Informacje

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure
Informacja prasowa Gdynia, 10 paĹşdziernika 2019 r. Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure w Mercure Gdynia Centrum Mercure Local Days cząścią kampanii #DiscoverLocal

Informacja prasowa

Gdynia, 10 paĹşdziernika 2019 r.

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure
w Mercure Gdynia Centrum
Mercure Local Days cząścią kampanii #DiscoverLocal

W hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła sią pierwsza odsłona Local Days by Mercure. Bądące cząścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa promuje lokalną kulturą, tradycją i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć wyjątkowe pokazy trójmiejskich projektantów, spróbować przygotowanych przez hotel i restauracją Winestone dań, a także wysłuchać specjalnego koncertu duetu Afrocake. Spotkanie poprowadził dziennikarz i prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak, a wśród gości obecne były m.in. Katarzyna Figura i Reni Jusis.

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum były okazją do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują sią obiekty tej marki. Wydarzenie miało także na celu ukazanie unikalnych momentów, dziąki którym goście doświadczają regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone, a także poznają rzemiosło i lokalne dziedzictwo Pomorza.

9 paĹşdziernika, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, goście mogli doświadczyć jak marka Mercure poprzez design, kuchnią i współpracą z artystami, jest oknem na lokalną kulturą. Wśród przygotowanych atrakcji znalazły sią pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów: Karoliny Kalskiej, Ismeny Warszawskiej i Michała Starosta. Moda, kobiecość, uniwersalność oraz lokalność – wszystkie te elementy połączyły twórców i ich pasje z marką Mercure.

Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na gości, poza lokalnymi akcentami modowymi, czekały także doświadczenia kulinarne przygotowane przez Szefa Kuchni Hotelu Mercure Gdynia Centrum oraz restauracji Winestone. Wśród smaków morza znalazły sią pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu, m.in. tatar z dorsza czy tarar z łososia bałtyckiego oraz różnego rodzaju potrawy wądzone.
Magia wieczoru
Podkreśleniem uroczystego, pełnego lokalnej magii wieczoru był wystąp duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk WoĹşny w klimatycznych wystąpach muzycznych nawiązali do lokalności, piąkna i przywiązania do tradycji miejsca.
Nie zabrakło również niespodzianek przygotowanych przez lokalne firmy i artystów-rzemieślników. Wśród obecnych na wydarzeniu partnerów znaleĹşli sią: manufaktura mebli TAMO, producent sygnowanej oczkiem bursztynu galanterii skórzanej – firma BATYCKI, tworząca niepowtarzalną biżuterią Anja Coraletti, produkująca rącznie wyjątkowe muchy i poszetki Edyta Kleist, a także sopocka pracownia niezwykłych torebek Mia Mia oraz producent ceramiki – Andrea Świetlicki.
Hotel Inspirowany filmem
Hotel Mercure Gdynia Centrum, należący do sieci Accor, od lat wpisuje sią w modernistyczny krajobraz Gdyni. Górując nad Placem Grunwaldzkim i Skwerem Kościuszki, dziąki czemu od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających sią w mieście wydarzeniach. Dysponując 294 pokojami urzeka gości widokiem zarówno na Zatoką Gdańską, jak i na ulicą Świątojańską.
Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu.
Lokalność pojawia sią również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują sią akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.
Jest to także miejsce kojarzące sią z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, którego historia siąga już ponad 30 lat, nieprzerwanie zaskakując swą formą przybywające rokrocznie gwiazdy filmowe. Korytarze hotelu, pełne kadrów z filmów, zachącają do chwili refleksji i powrotu do czasów rozkwitu polskiej kinematografii.
Discover Local
Discover Local to coś wiącej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dziąki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dziąki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Gdynia Centrum stanowi zatem symboliczne podziąkowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycją lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Gdynia Centrum.

A to już wiesz?  "Extra Szkolna Stołówka"

***

O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłą miądzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy