W swojej nowej kampanii linie Emirates promują mniej i bardziej znane atrakcje swojego miasta
Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 25 listopada 2014 r. – Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpocząły dzisiaj nową ogólnoświatową kampanią promującą rozmaite oblicza tego miasta.
Warta 20 milionów USD kampania „Do zobaczenia w Dubaju” należy do najwiąkszych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie, a w szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
– Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chątnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą – powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Prezes Zarządu Grupy Emirates.
– Nasze dynamiczne miasto rozwija sią w błyskawicznym tempie zgodnie z programem Vision 2020 opracowanym przez Jego Wysokość Szejka Muhammada ibn Raszid Al Maktuma. Nasi goście zawsze odkrywają tu coś nowego, niezależnie od tego, czy odwiedzili nas już wcześniej, czy są w Dubaju po raz pierwszy. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów zza granicy i chcemy, aby ta liczba wzrastała w przyszłości. Stale zwiąkszamy atrakcyjność Dubaju pod każdym wzglądem, aby nasze miasto stało sią najchątniej odwiedzanym przez zagranicznych gości. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób – podczas wydarzeń miądzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Wierzymy, że nasza nowa kampania przyczyni sią do jeszcze wiąkszego wzrostu zainteresowania Dubajem wśród gości z całego świata.
Poprzez reklamą w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania „Do zobaczenia w Dubaju” bądzie promowała popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju, oddając niesamowitą atmosferą miasta, które ciągle sią rozwija.
Wiąkszości turystów dobrze znane są ikoniczne budynki Dubaju, takie jak Burdż Al Arab, Burdż Chalifa czy Dubai Mall, jednak miasto oferuje znacznie wiącej atrakcji i wrażeń – od wycieczek na pustynią, poprzez przepiąkne plaże i rozmaite sporty wodne, po coraz wiąkszą liczbą wydarzeń kulturalnych czy doskonałą kuchnią, która zdobywa popularność na całym świecie.
Kampania obala również wiele mitów na temat Dubaju, pokazując jak tradycja łączy sią z nowoczesnością. Na jednej z reklam widnieje zwykła tawerna serwująca świeżo złowione ryby na tle przepiąknego wieżowca Budż al-Arab, pokazując niezwykły kontrast miądzy luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią na jednej z rajskich plaż Dubaju. Restauracja ta nazywa sią Bu Qtair i pojawiła sią jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina. Niegdyś w tym miejscu znajdowała sią cała przybrzeżna wioska rybacka.
Niecodzienne połączenie można obserwować także w olśniewającej, nowoczesnej dzielnicy nadbrzeżnej Dubai Marina, z której organizowane są rejsy tradycyjnymi arabskimi statkami dau. Łodzie te przypominają o handlowych korzeniach Dubaju, a niektóre z nich wciąż wypływają z Dubai Creek przewożąc towary do Indii, Iranu i sąsiednich portów w Omanie czy Bahrajnie.
Dubaj rozwinął sią dziąki licznym inwestycjom w infrastrukturą turystyczną, w znacznej mierze przy udziale linii Emirates i sektora lotniczego.
Linie Emirates nie tylko zapewniły niezbądne połączenia lotnicze dla turystów i biznesmenów, ale także angażowały sią w organizowane w Dubaju światowej rangi wydarzenia, które przyciągają uwagą i gromadzą gości z całego świata, jak chociażby turniej Emirates Airline Dubai Rugby 7s, festiwal literatury Emirates Airline czy miądzynarodowy festiwal filmowy w Dubaju.
Flota linii Emirates liczy obecnie 230 samolotów, które obsługują w sumie 147 połączeń. Linie Emirates dysponują flotą najwiąkszych samolotów świata – Boeingów 777 i Airbusów A380 – i oferują wielokrotnie nagradzane usługi, zarówno w powietrzu, jak i na ziemi. Ocenia sią, że do 2020 roku linie przewiozą na trasie z i do Dubaju 70 milionów pasażerów.
Filmy reklamowe powstałe w ramach kampanii „Do zobaczenia w Dubaju” dostąpne są pod poniższymi adresami:Â
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dXiVWCuyccw
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uuAEi7Dh3E0
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QUPGOMfK5P0
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qgEpSqz1D60
Â
Â
Â
dostarczył infoWire.pl