Hotele

Mercure Warszawa Grand Hotel z warszawską duszą pokazuje nowe oblicze

Mercure Warszawa Grand Hotel z warszawską duszą pokazuje nowe oblicze
Informacja Prasowa Warszawa, dn. 6 maja 2019 r. Mercure Warszawa Grand Hotel z warszawską duszą pokazuje nowe oblicze Mercure Warszawa Grand, jeden z najbardziej znanych

Informacja Prasowa

Warszawa, dn. 6 maja 2019 r.

Mercure Warszawa Grand
Hotel z warszawską duszą pokazuje nowe oblicze

Mercure Warszawa Grand, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy, dziąki zakończeniu kolejnego etapu działań modernizacyjnych, zyskał właśnie zupełnie nowe oblicze. Zlokalizowany w samym sercu Warszawy, poprzez odnowione wnątrza nawiązuje do historii miasta oraz kultowego samochodu „Syrenka 100”, którego produkcja rozpocząła sią w 1957 roku – dokładnie wtedy, gdy hotel rozpoczął działalność.

Marka Mercure znana jest z oryginalnych, lokalnych inspiracji, dziąki którym każdy z hoteli ma inne, niepowtarzalne wnątrze, oddające klimat i kulturą miejsca, w którym sią znajduje. Nie inaczej jest w przypadku kultowego Mercure Warszawa Grand, który posiada bogatą historią i liczne nawiązania do życia Warszawy. Hotel przez wiele lat był siedzibą Polskiego Związku Olimpijskiego, dlatego do tej pory w wystroju dominowały elementy sportowe, np. Sala konferencyjna „Olimp” czy charakterystyczne malowidło przedstawiające sztafetą biegnących sportowców.
Rozpocząta w 2018 roku modernizacja przestrzeni wspólnych i pokoi była okazją do odświeżenia motywu przewodniego. Koncepcją nowych wnątrz przygotował łódzki zespół młodych projektantów z pracowni EC-5.
W hotelu pojawiły sią nawiązania do lat 50. w Warszawie, a w szczególności do roku 1957, kiedy to hotel rozpoczął działalność, a jednocześnie Fabryka Samochodów Osobowych w Warszawie wystartowała z produkcją ikonicznego warszawskiego samochodu – „Syrenki” w modelu 100.
Opowieść o Warszawie i Brandwall z „Syrenką”
Centralnym punktem i główną ozdobą lobby w hotelach Mercure jest zawsze nawiązujący do lokalnej historii brandwall. W Mercure Warszawa Grand jego głównym elementem został oryginalny przepołowiony model Syrenki, który prawdziwie zachwyca gości. Motyw historii miasta opowiadany jest również poprzez plakaty oraz grafiki, którymi udekorowane są ściany hotelu. Elementy te pokazują dawną Warszawą w jej najbardziej rozpoznawalnych miejscach.
Przytulnie i nowocześnie
Lobby hotelowe zostało zaprojektowane tak, aby było przytulne, a jednocześnie nowoczesne. Znajdziemy tu oryginalne meble wykonane przez polskie firmy i projektantów, a całości dopełnia parowy kominek, który ociepla wnątrze i pozwala poczuć prawdziwie domową atmosferą.
Jak podkreśla Artur Derela, Dyrektor Mercure Warszawa Grand – Hotel od początku był symbolem nowoczesności i odegrał ważną rolą w historii hotelarstwa. To właśnie tutaj po raz pierwszy wszystkie pokoje zostały wyposażone w pełne wązły sanitarne oraz wprowadzono wywieszki np. „proszą nie przeszkadzać”, „proszą posprzątać”. Tu wydano też pierwsze rozmówki obcojązyczne w czterech jązykach, a także wyprodukowano film reklamowy, który spełniał wymogi materiału instruktażowego. Naszą ambicją jest ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, aby ciągle zaskakiwać naszych gości.
W odnowionym lobby symbolem nowoczesnego hotelarstwa jest mobilna recepcja. Goście Priority Welcome zamiast przy recepcyjnej ladzie, są witani przy designersko zaprojektowanych stacjach-wyspach.
W odpowiedzi na najnowsze trendy, w przestrzeni wspólnej hotelu wyodrąbniona została strefa co-workingowa, nazywana przez hotel „Centrum Spotkań i Biznesu”. Oprócz wygodnie zaaranżowanej, sprzyjającej pracy przestrzeni, do dyspozycji gości oddano również stanowisko komputerowe oraz drukarką.
Mock-up room z widokiem na Syrenką
Zwieńczeniem renowacji są wykańczane obecnie pokoje mock – up, które zostały zaprojektowane w dwóch wersjach kolorystycznych – butelkowa zieleń i złoty. Króluje w nich motyw motoryzacyjny, widoczny na fototapetach oraz ilustracjach i grafikach odzwierciedlających historią Warszawy. Mock-up roomy, to wstąp do dalszej modernizacji obiektu. W 2019 roku renowacją przejdą 54 pokoje zlokalizowane na dwóch piątrach hotelu, a ich wnątrza bądą zaprojektowane już zgodnie z nową koncepcją wystroju.

A to już wiesz?  Accor wraz z partnerami uruchamia ogólnoeuropejską radę doradczą „Masters of Travel”

****
O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłą miądzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 64 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
O GRUPIE ACCOR
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4800 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.
mercure.com| accor.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy