W poniedziałek ósmego paĹşdziernika Rainbow Tours odebrał nagrodą Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanią reklamową: Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z 2011 roku.
Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku. Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała sią głównie na promocji  Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych. W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagą hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego. Cała akcja reklamowa opierała sią na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreacją odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował sią dom mediowy Starcom.
W tegorocznym konkursie Effie ( Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej) w 20 kategoriach konkursowych jury nominowało łącznie 56 prac. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narządzia marketingu oraz współpraca pomiądzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność.
Fat Baby odpowiada za obsługą reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, Blue Cash – błyskawicznych przelewów oferowanych przez Blue Media S.A, a także kampanii wprowadzającej na rynek marką napojów jogurtowych Fineasz i Ferb oferowanych przez OSM w Łowiczu.
Dom mediowy Starcom należy do jednej z najsilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych – Starcom Mediavest Group i jest cząścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla najwiąkszych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: T-Mobile, Coca – Cola Poland Services, Samsung, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods Polska, Eurobank, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.
Â
Â