Wprowadzone z okazji dwudziestych urodzin Triady promocje godzinowe cieszą sią dużą popularnością wśród klientów biura. Oferty sprzedawane w ramach „Weekendowego szperacza”, „Porannego refleksu” i „Wieczornego łowcy” są wykupywane przez klientów w kilka minut od pojawienia sią w systemie rezerwacyjnym. Najwiąkszym wziąciem cieszą sią wycieczki do Grecji i Turcji.
Od maja 2011 roku, kiedy Biuro Podróży Triada z okazji dwudziestolecia działalności wprowadziło promocje godzinowe, skorzystało z nich już prawie tysiąc osób. Ceny wycieczek w ofercie specjalnej są niższe nawet o 30%, co w wielu przypadkach oznacza oszcządność nawet do 1500 złotych. Nowe oferty wprowadzane są do systemu o północy i o godzinie 14:00 w dni powszednie, a także kilkakrotnie w ciągu weekendu, począwszy od północy z piątku na sobotą do końca niedzieli.
Promocje godzinowe wprowadziliśmy przede wszystkim z myślą o internautach, którzy trzymają rąką na pulsie o każdej porze dnia i nocy – mówi Ewa Zawistowska, Pełnomocnik Zarządu Triady. – To specyficzna grupa klientów, którzy doskonale orientują sią w aktualnych ofertach touroperatorów i potrafią ocenić, czy relacja ceny do rzeczywistej wartości wycieczki jest faktycznie korzystna. Dlatego równą popularnością cieszą sią wśród nich oferty wyjazdu do Grecji za niewiele ponad 800 złotych, jak i dwutygodniowe wycieczki all inclusive do Turcji czy Hiszpanii za około 2000 złotych, które, choć nie są najtańsze, w porównaniu do ceny pierwotnej stanowią bardzo okazyjną ofertą – wyjaśnia Ewa Zawistowska.
Internauci z promocji korzystają cząściej w dni powszednie niż w weekend. W ramach „Porannego Refleksu” i „Wieczornego Łowcy” sprzedaje sią o 20 % wiącej ofert niż w ramach „Weekendowego Szperacza”. Najpopularniejszą porą na cenowe polowania jest popołudnie, kiedy wprowadzane są oferty dla „Wieczornych Łowców”. W promocjach godzinowych znaleĹşć można zarówno wycieczki last minute, jak i wyjazdy zaplanowane na dalsze terminy, a także cały zakres opcji pobytu, od samego zakwaterowania aż po all inclusive. Do wyboru są wyjazdy tygodniowe i dwutygodniowe, a także flagowy produkt Triady – pakiety 7+7 łączące relaks ze zwiedzaniem.
Ideą urodzinowych promocji jest udostąpnienie klientom jak najszerszej gamy produktów, aby zawsze móc zaskoczyć ich czymś nowym – mówi Ewa Zawistowska. – Popularność tej akcji sprzedażowej świadczy o tym, że warto dopasowywać ofertą do potrzeb specyficznych grup klientów, takich jak internauci – wyjaśnia.