W dniu 04 lipca 2012 roku Zarząd Rainbow Tours oraz spółki Bee Free Holidays podjął decyzją w sprawie pomocy dla klientów Sky Club. Decyzja ta jest nastąpstwem ogłoszenia upadłości przez Sky Club Sp. z o.o. Obie spółki z Grupy Kapitałowej Rainbow Tours zobowiązują sią do udostąpnienia swojej oferty Lato 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club.
Rainbow Tours oraz Bee Free poinformowały całą sieć sprzedaży o podjąciu decyzji w sprawie pomocy wszystkim klientom upadłego Sky Club. To już druga tego typu akcja zorganizowana na tak dużą skalą. TakąÂ samą pomoc ze strony Rainbow Tours uzyskali pozbawieni możliwości wyjazdu klienci Ecco Holiday w maju bieżącego roku. Spółki proponują swoje oferty na lato w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club Sp z o.o. oraz w miarą możliwości w hotelach o podobnym standardzie. Rainbow Tours oraz Bee Free zachącają sieć sprzedaży do proponowania ich wyjazdów wszystkim tym klientom, którym anulowano wakacje oraz stracili szansą na prawdziwy urlop. Procedura przepisywania klientów wiąże sią z pewnymi warunkami, takimi jak np. opłacenie rezerwacji zgodnie z warunkami uczestnictwa Rainbow Tours oraz Bee Free. Wybrane kierunki, terminy wylotu, standard hotelu oraz wyżywienia powinny być takie same lub zbliżone. Szczegółowe informacje oraz warunki na podstawie których można skorzystać z pomocy dostąpne są w całej sieci sprzedaży Rainbow Tours oraz Bee Free.
ÂÂ