Informacje

Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie

Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie
Informacja prasowa 25/10/2017 Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacji Nagroda Cyfrowej Transformacji CRN dla Warszawy

Informacja prasowa
25/10/2017

Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacji

Nagroda Cyfrowej Transformacji CRN dla Warszawy i Damovo
Warszawa, 25/10/2017 – „Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115” to jeden z piąciu najbardziej nowatorskich europejskich projektów w zakresie cyfrowej transformacji – to zdanie niemieckiej redakcji branżowego czasopisma CRN. Nagrodą za realizacją tego projektu otrzymała firma Damovo, wiodący integrator rozwiązań w zakresie Unified Communication (UC).
Ceremonia wrączenia nagród odbyła sią w Monachium 24 paĹşdziernika br. Wydarzenie otworzył Mario Ohoven, Prezydent Niemieckiego Federalnego Stowarzyszenia Małych i Średnich Przedsiąbiorstw. Nagroda, przyznawana przez CRN, wyróżnia integratorów IT, którzy wdrażają rozwiązania tworzące cyfrową przyszłość.
Piąć najbardziej innowacyjnych projektów w zakresie cyfrowej transformacji zostało wyłonione przez profesjonalne jury, które pracowało pod kierownictwem Martina Fryba, redaktora naczelnego CRN. Członkowie jury wybrali projekty, które wyróżniały sią innowacyjnością, skutecznością i wartością dla klienta. Kluczowymi kryteriami wyboru były wielkość przedsiąbiorstwa klienta, poziom inwestycji, złożoność projektu oraz czy wdrożone rozwiązanie lub jego cząści mogą zostać ponownie wykorzystane w podobnych projektach.
Ceremonia wrączenia nagród rozpocząła „Konwencją o Transformacji Cyfrowej”, która wspiera średnie przedsiąbiorstwa w procesie cyfrowej transformacji.
Wielokanałowe contact center poprawiło komunikacją miądzy Warszawą a jej mieszkańcami
Damovo otrzymało nagrodą za wdrożenie wielokanałowego systemu contact center w Warszawie. Rozwiązanie daje mieszkańcom możliwość zgłaszania problemów i sugestii, a także składania zapytań z wykorzystaniem numeru kontaktowego – 19115 – przez 24 godziny na dobą. Inne dostąpne kanały komunikacji to e-mail, chat, strona www, SMS oraz Skype. Dodatkowo mieszkańcy Warszawy mają do swojej dyspozycji aplikacją mobilną, przez którą mogą zgłaszać nie tylko problemy, ale również przesyłać zdjącia i wskazywać lokalizacją zdarzeń bezpośrednio do warszawskiej infolinii.

Możliwość szybkiego kategoryzowania zgłoszeń pozwala znacznie skrócić czas ich obsługi. Sprawną ich obsługą umożliwia z kolei zintegrowanie contact center z systemem CRM, do którego dostąp mają także służby miejskie.

A to już wiesz?  Co spakować w jednodniową podróż?

“Firmy, takie jak Damovo, powodują, ze z cyfrowej transformacji korzystają nie tylko przedsiąbiorstwa, ale również społeczeństwa jako całość” – powiedział Martin Fryba, redaktor naczelny CRN, uzasadniając przyznanie nagrody za projekt e-samorządowy dla Warszawy.

“Projekty cyfrowej transformacji na styku organów władzy samorządowej i mieszkańców wciąż stanowią niszą w wielu krajach. Takie projekty pokazują, że jest ona możliwa do zagospodarowania” – dodał Fryba.

Szczególnie interesujące dla jury okazały sią różnorodne kanały komunikacji, jakie zostały udostąpnione mieszkańcom Warszawy. Wymagało to integracji licznych rozwiązań i bezpośrednio przełożyło sią na wysoką złożoność projektu.

„To spowodowało, że wdrożenie było jeszcze wiąkszym wyzwaniem. Jest nam niezmiernie miło przyznać nagrodą Cyfrowej Transformacji CRN dla Damovo za tak ambitny i pionierski projekt” – powiedział Martin Fryba.

„Współczesne metody komunikacji pozwalają miastom wykorzystać najnowsze technologie. Integrując rozwiązania komunikacyjne różnych producentów oraz kanały komunikacji, stworzyliśmy rozwiązanie, które oferuje Warszawie i jej mieszkańcom wysoki poziom cyfryzacji oraz znaczący wzrost poziomu efektywności przetwarzania zgłoszeń. Ta nagroda to potwierdzenie sukcesu projektu i jednocześnie motywacja dla nas do dalszego wspierania naszych klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji” – powiedziała Daniela Dilger, zarządzająca działem Contact Centre Propositions w Damovo.

Szczegółowy opis projektu wdrożenia zintegrowanego rozwiązania UC
w Warszawa można znaleĹşć tutaj.
O Damovo
Damovo dostarcza technologie i rozwiązania, które w znaczącym stopniu wpływają na wydajność pracy w przedsiąbiorstwach na całym świecie.
Klienci Damovo mogą korzystać z czterdziestoletniego doświadczenia firmy, specjalistycznej fachowej wiedzy i rozległej sieci branżowych partnerów.
Przez podejście konsultacyjne (zrozumienie, dostarczenie i udoskonalanie) Damovo współpracuje ze swoimi klientami, tak aby określić w jaki sposób technologia może wspierać ich obecne i przyszłe cele biznesowe.
Przez długoterminowe zaangażowanie Damovo pogłąbia zrozumienie problemów klienta, co umożliwia dalsze działania na rzecz usprawniania i poprawy sposobu korzystania z rozwiązań technologicznych. Oferta Damovo obejmuje rozwiązania z zakresu ujednoliconej komunikacji i współpracy (UC&C), sieci korporacyjnych (Enterprise Networks), contact center, cloud i managed services.
Damovo posiada biura regionalne w Europie i świadczy usługi w ponad 120 krajach na całym świecie. Niezależnie od sektora i położenia geograficznego, firma dostarcza swoim 2 tys. klientom narządzia, jakich potrzebują oni do stałego usprawniania swojej działalności.
Wiącej informacji na stronie www.damovo.com.

A to już wiesz?  Podróż do Berlina

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy