PrzewoĹşnik zachował pierwsze miejsce na Bliskim Wschodzie notując wzrost wartości marki o 34 procent
Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 21 lutego 2014 r.: Już trzeci rok z rządu Emirates, linie lotnicze łączące ludzi i miejsca na całym świecie, są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych, według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku.
Emirates obecnie plasują sią na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rządu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy sią, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycją lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym sią i bardzo konkurencyjnym środowisku – powiedział Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki.
Emirates przewożą wiącej pasażerów na wiąksze odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały sią standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiądzy różnymi kulturami – powiedział David Haigh, Dyrektor Generalny Brand Finance.
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ⢠i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również najwiąkszą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. PrzewoĹşnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
Emirates realizują połączenia lotnicze z Dubaju do 141 miast w 80 krajach flotą 212 samolotów. Dziąki obsłudze składającej sią z ponad 48 tys. osób z ponad 160 różnych krajów, Emirates uosabiają ducha marki, a ewolucja linii oparta jest na postawie, która wspiera to, co na świecie nowe, pionierskie i innowacyjne – daje ludziom siłą i impuls do życia, odkrywania i realizacji zainteresowań.
Brand Finance, wiodąca światowa firma konsultingowa zajmująca sią wyceną marek wyrażoną w USD, co roku publikuje raport Brand Finance Global 500, który zawiera oceną wartości marki, wizerunku i własności intelektualnej czołowych światowych marek z różnych sektorów. Przy wycenie pod uwagą brane są także takie istotne cechy marki jak związek emocjonalny, wynik finansowy i opłacalność, wskaĹşniki wzrostu gospodarczego oraz prognozy dochodów i opinie analityków.
Â